6003

Jag har suttit mest hela dagen och skrivit på min cloak, har nu skrivit fyra sidor idag och känner mig rätt så nöjd. I alla fall att jag börjar närma mig slutet och att jag tror mig kunna se ljuset i tunneln, men det känns samtidigt lite rörigt så imorgon måste jag skriva ungefär 1000 ord till, då min lärare anser att ca. 7000-7500 ord är bra längd, inte ett max. Suck. Det känns lite som att jag redan har skrivit allting ska jag vill säga, kvalitet istället för kvantitet? Nåja, jag ska kolla igenom ytterligare ett par texter imorgon, se ifall jag inte kan få ned lite mer och sedan måste jag läsa igenom allting och se att det finns ett bra flyt och en röd tråd.
Behöver jag säga att jag längtar till fredag?
Då är tentan inlämnad (deadline vid 15.00) och då ska jag bara andas ut och umgås med E under kvällen, så jag ser fram emot det! Sedan har jag i alla fall lite “ledigt” innan nästa kurs börjar. Däremot så måste jag skriva ihop artiklarna till FFIA under helgen, men jag tror att det kommer att gå relativt smärtfritt, det var ju väldigt intressanta intervjuer.
Hur har er dag varit?
Nej, nu är min hjärna mos! Har skrivit sedan tio imorse och visserligen har jag pausat hit och dit, men nu blir det bums i sängen! Ni håller tummarna för mig väl?
Kram på er!

About rhulth

I'm an adopted 34 year old woman with a master's degree in social anthropology. I work as a social worker and have a background as a freelance reporter. I love to write, read and Netflix.
This entry was posted in FFIA, University and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

1 Response to 6003

  1. Jag mår bättre fysiskt men efter det där blev mitt psyke mycket sämre. Lång historia men sen blev jag tillsammans med David, och allt känns lättare med honom vid min sida 🙂

Leave a comment