Surprise Apperance by Yours Truly

Jag vet inte hur många av er som faktiskt tittar på TV längre. Ja, förr i tiden tittade man på dessa burkar och såg nyheter, tv-serier och filmer på dem. Ja, ni vet innan datorerna? Nåja, jag kände bara att jag ville dela detta med er, eftersom jag själv upplevde det som rätt spännande. Och lite måste man väl få skryta?

Anyway, om ni tittar på TV, så kanske ni ibland kollar någon tv-guide? Sedan rätt många år tillbaka så har jag använt mig av den svenska-sajten: tv.nu. Och gissa vem som bidragit till sajten? Yes, yours truly.

Recension

De sökte någon gäst som ville tycka till om TV och/eller film. Eftersom jag gillar att skriva så tänkte jag att det vore roligt. Jag valde att skriva om The DUFF, en film som jag såg på bio för ett par månader sedan. Och den väckte även lite tankar hos mig, så tänkte jag skulle skriva om den. Nu har jag inte blivit lovad något eller så, men det vore roligt att få chansen att skriva för dem igen. Känner mig lite som en Internet-kändis nu. Ja, väldigt egocentrerat, men för mig kändes det stort i alla fall. Här är direkt-länken till det korta inlägget. Jag kanske expanderar recensionen här någon gång, för det finns mer att säga om den.

Kram på er!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Åsikter, Bio/Film/TV, Internet, Privat, Recensioner och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Surprise Apperance by Yours Truly

  1. anniepiie skriver:

    Wow va coolt!😀 Inte alla som får det, så du ska vara stolt och glad tycker jag!🙂 Jag kikar alltid på tv.nu när jag ska kolla om det är något på tv:n.🙂 Kram

Kommentera

