Run

Idag var jag duktig om jag får säga det själv, lyckades att gå upp vid sjutiden och spenderade lite tid med E innan han åkte in till jobbet, sedan tog jag det lite lugnt medan jag vaknade upp ordentligt och sedan gick jag ut och sprang, ja, jag gick ut och sprang! Det är rätt otroligt. Men eftersom jag varit duktig att komma igång med styrketräningen så tänkte jag att fettförbränning och kondition borde komma in lite mer på träningschemat, så därmed ska jag nu försöka att komma igång med det också.
Blev ingen jättedistans, men det känns bra att börja lite lättare, körde även intervallträningar, som ska göra att man får upp konditionen snabbare, vilket jag ser fram emot. Bra och underbart skulle jag väl inte säga att det var, men känslan när jag kom hem var rätt så trevlig kan jag säga.
Sedan kollade jag mejlen och såg att F (min lärare) svarat och konfirmerat att hon fått in min kompletteringsuppgift, jag fick sedan många fina kommentarer, gissa om jag blev glad! Lyckades även skriva ihop lite över 3 sidor på uppsatsen idag! Vilket känns riktigt bra, jag hoppas på att vara lika aktiva imorgon, om inte mer.
Nu tänkte jag nästan försöka sova, hoppas att ni har haft en bra dag!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Privat, Träning, University och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Run

  1. ☆ Tessie skriver:

    Hej tjejen!
    Jag tänkte bara lämna ett spår efter mig även om det står i min gamla blogg också. Men jag har nu bytt blogg portal. Du är välkommen🙂

  2. Hejsan de var ett tag sen jag har nämligen bytt blogg🙂 jag är numera inne på nattstad🙂
    De är så där med oss massa sjukstuga sen en tid före jul och de vill inte ge med sig
    Hur är det med dej ? //maria

  3. anna skriver:

    åh va glad ja blir :D!

    ja ska söka in till förskollärare å håller tummarna, sökte ju in förra året men hamnade ju på reservplats 26 de va surt😛

  4. ☆ Tessie skriver:

    Sv; Tack så mycket. Roligt du gillar den, det gör jag också.
    Den här gången var du lite sent ute, men nästa gång kanske du vill delta!?🙂

    Tack fina du. Ja det är perioder som tårarna kommer nu. I dag har vart en bättre dag. Man får ta det som det kommer, jag vet att hon har det bättre nu, så den vetskapen ger mig lite lugn inombords.

    Tack för din varma omtanke!
    Kramar❤

  5. Anna Terneborg skriver:

    Duktigt av dig! Själv har det alltid varit det värsta i träningsväg för min del, tror det är för att vi alltid gav oss ut i löpspåret med handbollen innan varje träning. På det viset blev det inte något avslappnande som folk ibland kallar det.

    Svar: Ja, dem är ju riktigt snygga. Men tror jag får stå över det, har inte lust att delbetala ett par skor liksom. Tyvärr!

    Okej, men det låter ju bra i varje fall. För mig var det så för minst lilla sak som skulle memoreras. Usch och fy! Jag saknar ofta skolan, men inte själva pluggandet och alla läxor. Men du har ju kommit dit i varje fall, vette sjutton ifall jag skulle gjort det även om jag fortsatte😉

    Sov så gott! Kram

  6. Diana skriver:

    ibland är det känslan efteråt som får motivera en helt enkelt🙂 då känner man sig stolt att man orkade!

    sv: ja, det bästa är ju att det är så kul!🙂

    ja, de är sällsynta men ibland har man tur!😉 haha

    nej men ändå! jag hade aldrig klarat det, inte ens en gång liksom! så jag är ändå imponerad😉
    kram!

  7. Sarah skriver:

    Va kul att läraren gillade din uppgift🙂

Kommentera

