Skriv, skriv, skriv

Idag har jag lyckats strukturera upp en kladd över det jag skriva om i min hemtenta, vilket kanske inte låter som jättemycket, men jag tror att det kommer at hjälpa. Igår lyckades jag även skriva klart min kompletteringsuppgift. Score! Har också hunnit med en lunch hemma hos L (E’s mamma) med F och E, väldigt mysigt, trevligt och gott! Slog det vi hade i vår kyl med hästlängder kan jag ju säga. Har även hunnit analysera klart filmen Mammut (2009) som jag ska skriva om/reflektera över i min kommande hemtenta.
Inte jätteroligt att behöva plugga hela helgen, men det är sådant man får ta.
Hur har er helg varit?
Today I’ve managed to write up some ground work for my exam (deadline on Thursday), it may not sound like much, but I think that it’s really going to help me start writing tomorrow. I also managed to complete an assignment that I had to write, due to my absence from one of the lessons in December, so yay! Also had a really nice lunch with L (E’s mom), F and E were there too and it was really nice and cozy. I also managed to finish my analysis of the movie Mammoth (2009) that’s going to be featured in my exam.
All-in-all, a quite productive weekend, not that studying over the weekend is my favorite thing to do. Ah, well.  Wish me luck with my exam.
How was your weekend?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i In English, Privat, University och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

