Produktivitet

Idag har jag varit rätt produktiv tycker jag!
Tackvare att jag somnade vid ungefär 21-snåret igår så kom jag upp innan klockan 6.00, självmant(!) och pigg(!!). Hade till och med tid att göra lite roliga saker innan jag skulle åka iväg. Åkte in till stan för att äta lunch med mamma, vilket var väldigt trevligt, vi kom underfund med att vi inte träffats på en månad! Vi snackade på som vanligt och avslutade med en liten fika. Hann plugga saker och ting på resan dit och tillbaka dessutom.
När man sedan äter lunch i ett shoppingcentrum, så kan man ju inte gå därifrån utan att titta runt lite, det vore ju dumt, eller hur? Så tog mig en titt runt i affärerna, och det slutade med att jag köpte med mig en nagelfil (lyckades göra sönder min förra), glas blev det denna gången också, de är så mycket bättre än de vanliga. Man slipper att nageltopparna spricker och sådant. Sedan köpte jag en tröja på Gina Tricot. Dessvärre var det ju inget från rean, men den kändes fin och kommer definitivt att användas flitigt i vår och sommar. Nu är den på gränsen till för tunn, man får väl ha på sig något tjockt under den då.

Sådär ser den ut och den kostade 199 kronor, så inte sådär jättefarligt direkt. Jag älskar aztec-inspirerade mönster!
När jag sedan var hemma vid fyra-tiden så tränade jag mitt träningspass! Och sedan har jag lyckats laga middag och skrivit min restuppgift. Så nu är det ”bara” hemtentan kvar att fokusera på. Yay…
Hur har er dag varit?

 

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Mode/Kläder, Privat, Träning, University och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Produktivitet

  1. Elin skriver:

    sch, jobbigt med fjortisar!:/ Kul att ni firade din lillebror blev det bra?
    Yes, jag gillar inte heller fjortisar särskilt mycket längre. Jag har alltid tyckt de gjort sig dummare än vad de flesta egentligen är. Som om det är något kult att vara korkad. Eller naiv kanske det heter.

    Hur gick det med din mamma igår? Trevlig stund?
    jag har lite mer tur som kommer överens väldigt väl med mina föräldrar när jag lyckas se ut att må lite bättre. Min lillebror var mycket nöjd med sin dag.🙂

    Känner mig väldigt skyldig till allt det här. Som att jag inte mår tillräckligt bra, som att jag inte kämpat tillräckligt..
    kramar

  2. Maja skriver:

    Jätte fin tröja!

Kommentera

