Letters to Santa

Hoppas att ni alla fått iväg era brev till tomten, eller hur ni nu kör där hemma. Själv har jag ju fått min julklappar av tomten, men ser ändå fram emot en mysig kväll hemma hos Es mamma imorgon eftermiddag. Min extrafamilj kan man ju säga.

Imorgon är det ju alltså dagen D, hur känns det, är ni taggade? Själv måste jag erkänna att jag inte har så himla mycket julkänslor, men det kommer nog. Var hemma hos mina föräldrar idag, sedan julshoppade E lite, han hittade en julklapp till sig själv också, från Brothers en jättesnygg ljusblå skjorta. Själv hittade jag en rabatterad klänning, kanske till nyår, eller rentav imorgon…vi får se.

Ska snart slå in Es julklappar, får sätta honom framför Battlefield 3 så håller han sig upptagen på egen hand. Har ni slagit in klapparna än? Posta gärna/skicka bilder till mig, det är alltid kul med lite sådan inspiration tycker jag.
Nu är det midnatt här också, så från mig till alla mina fina läsare därute: God Jul❤.

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Privat och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Letters to Santa

  1. Sara B. skriver:

    vad gav du E som julklapp?:o

    Det känns så länge sedan jag läste din blogg, och du jag har börjat blogga igen så jag tror att jag kmr kunna hinna läsa din blogg som förut. och helt ärligt så har jag faktiskt saknat att läsa ochs kriva med dig. för jag lär mig väldigt mkt via dig!❤

Kommentera

