2012-12-12

 

Det här datumet och klockslaget kommer förevigt att vara speciellt för mig. Det har verkligen varit en sagolik dag och jag känner mig väldigt hedrad över att få ha varit med och delat detta med brudparet. Vigseln ägde rum vid detta klockslag också och tårarna bara rann, deras tal till varandra var så himla fina.

Jag ska skriva mer och berätta mer när jag har fått mer klartecken kring att detta är okej. Dessutom är jag väldigt trött just nu, så ska gå och lägga mig.

Det är ett coolt datum och sista sådant på länge!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Privat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

