2 år – 2 years

2 år!
2011.11.22

Idag är det hela två år sedan jag började skriva på den här bloggen, då jag tog klivet och bloggade som mig själv, öppet. Det var skrämmande men samtidigt väldigt roligt. Jag vet att jag inte alltid har varit så aktiv, men jag har en hel del trogna läsare som har följt med mig under dessa två år och många nya också. Jag är otroligt tacksam för att ni har tagit er tid och ork att kommentar och på så sätt lyfta fram både mig och bloggen. Ni är bäst. Tack så jättemycket!

2 years!
2011.11.22
I can’t believe that it has been 2 years already! Two years since I sat down at my computer and decided to give this whole blogging thing a real shot, as myself in the scary cyberworld. But I’m really happy that I took that step it has been so fun and even though I haven’t been the most active of bloggers, I’ve had the fortune to keep some of my devoted readers and I’ve also gotten some new ones. I just wanted to say thank you, your comments  and guest stats have kept me going. You’re amazing, all of you! I hope you’ll keep reading.

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Bloggen, In English, Privat och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till 2 år – 2 years

  1. Jasmine skriver:

    Det är roligt att läsa din blogg samt få kommentarer från dig. Jag saknar dig när jag inte hör från dig.❤
    Kram

Kommentera

