Reading and Re-reading

Har ägnat dagen åt att läsa, eller repetera saker, har läst om vissa grejer och försökt att förstå om jag har fattat det jag har läst eller om jag inte har koll på något, vilket känns svårt att avgöra i vissa fall. Idag blev det hemmaläsning, men hade kanske varit bättre om jag åkt in till Studentpalatset igen, eftersom grannarna började spela musik med ordentlig bas, needless to say, så det dunkade i väggarna ett tag, men tack och lov så blev det tyst efter ett tag. Nu har jag pausat ett tag, så ska nog sätta mig ned med boken jag fokuserar på just nu igen.
Imorgon ska jag kolla ifall någon annan ska in till Studentpalatset och sedan ska jag gå igenom två kapitel i ytterligare en bok och alla föreläsningsanteckningar. Usch, jag vill bara snabbspola fram det här! Usch, är snorig också, hatar att vara det, vaknade upp imorse av att huvudet kändes helt tjockt och tungt. VIlket inte är det som behövs nu!
Vad har ni gjort hittills i helgen? Hoppas att ni får vara lediga och njuta lite!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, University och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

