Three Things

{Internet – Finally!}
Nu har vi äntligen Internet i nya lägenheten, det känns helt underbart! Snabbt går det också, vi är väldigt nöjda. Nu har vi bott här i två veckor, tiden går fort och ändå känns det redan väldigt hemma här. Så skön känsla. I och med att Internet nu finns tillgängligt så ska jag försöka bli bättre på att blogga och svara på kommentarer.

{Delicious Strawberries – Instagram}
Perfekt röda jordgubbar, slog till på dem igår när vi var och handlade och det var det värt! Så himla gott och smakar verkligen Sommar! Åt dem tillsammans med kyld flaska inskaffad från Systemet för ett par veckor sedan. En ny i deras sommarsortiment: Lychee och den passade riktigt bra ihop tillsammans med jordgubbar. Kan rekommendera!

{Lychee – Mousserande}
Frisk och god, kändes inte sådär sliskigt söt utan väldigt lagom och speciellt till jordgubbarna. Enligt Systemet ska den vara ”Söt, bärig, aningen parfymerad smak med inslag av litchi, röda vinbär och blodgrapefrukt.”

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Three Things och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Three Things

  1. Combatanten skriver:

    Den drycken låter ju helt OK. Ska testa den vid lämpligt tillfälle. Har lite svårt för de rosa dryckerna – ofta känns det som de lovar mer än de håller, dvs ser mycket godare ut än vad de är.
    Skönt att att ni fått uppkoppling – sanslöst vad handikappad man är utan. Ganska hemskt, egentligen… Ha en fortsatt fin helg🙂

  2. Malin skriver:

    Låter riktigt gottt! Och vad skönt att ni redan trivs bra i lägenheten🙂

  3. Anna Terneborg skriver:

    Vad härligt! Och vad kul att det gått så bra med flytten och att ställa om sig🙂 Skönt att ni lyckats få igång internet nu med, kan tänka mig att det varit lite utav en pärs att inte ha det igång? Det hade det varit för min del i varje fall😉

    Svar: Ja, det var riktigt skönt att få sova ut idag. Efter första arbetsveckan tillbaka efter semestern kändes det behövligt🙂 Åh, brunch låter hur mysigt som helst ju!

    Jag har sett den filmen en gång innan, därför jag köpte hem den. Tyckte jättemycket om den och rekommenderar den verkligen! Har själv blivit tipsad om White Collar av en vän faktiskt, så kanske får börja se på den jag med🙂

    Det är bara bra med mig, tack. Lite trött efter första veckan tillbaka bara, men snart är jag inne i det igen på riktigt. Hur är det själv? Utöver flytten och så?
    Jag förstår absolut att du haft fullt upp, inget att be om ursäkt för🙂

    Ha nu en bra helg! Kramar

  4. Tessie skriver:

    Jag vill börja med att säga grattis till eran nya lgh🙂 kul ni fick den!
    Sen hoppas jag att allt är bra med dig!🙂

    Kram

Kommentera

