Three Things

© rhulth.wordpress.com

{Original – E}
Min estetiska sambo målade denna för ett par veckor sedan med akvarellfärg, jag tycker att den är jättehäftig och den kommer absolut att pryda någon vägg här i nya lägenhet så fort vi har fått in den i en ram.

{Sweet & Salty – Chocolate chip cookies}
Kan nog vara de godaste kakorna jag har gjort och med lite flingsalt på blev de riktigt, riktigt goda! Jag var lite rädd för att de skulle bli för bittert eftersom jag använder laktosfri choklad (rätt mörk) men det blev verkligen jättegott, även om bilden kanske inte är den bästa.

© rhulth.wordpress.com

{Eivor – Bedroom curtains}
Våra sovrumsgardiner, jag tycker att de är jättefina och så himla söta! Köpta på IKEA för en liten slant, först hade vi tänkt ha dem i vardagsrummet, men tror nog att de är fast här nu. Jag blir glad när jag tittar på dem, så det känns som en bra känsla för sovrummet.

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Three Things och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Three Things

  1. Combatanten skriver:

    Kakorna ser goda ut. Är du väldigt laktosintolerant? Jag kan äta mjölkchoklad i mindre mängd utan problem. Glass och gräddfil funkar dock inte. Keso funkar i mindre mängd om jag tar lactrase.

  2. Nu har jag läst ”Veronika decided to die” och jag är såååå glad att du rekommenderade den. Helt underbar. Fick mig verkligen att tänka. Efter sista sidan ville jag både gråta och kräkas…. underlig känsla… men det var det jag kände. Kram kram

  3. Eleonore skriver:

    Här har jag mycket att ta igen ser jag, blir ju inte att man sitter vid datorn mycket alls nuförtiden🙂 Kakorna du bakat både ser och låter jättegoda, kul att baka med laktosfri choklad också så du kan äta utan bekymmer! Är det god choklad med?🙂

    Tusen tack för gratulationen och de fina orden! Vi är så lyckliga och glada för vår lilla prinsessa även om vi har några dåliga dagar bland alla underbara men det får man ju räkna med medan man lär känna varandra🙂 Tänka att man kan älska något så litet så mycket!
    Så kul att du tycker om namnet och att du tycker att det passar, vi är så nöjda med valet! och som du säger passar det ju både stora och små!
    Kramar

  4. Jasmine skriver:

    Tavlan som E har gjort är riktigt fin – verkligen.
    Ser fram emot att höra ifrån dig snart.❤ (Och jag ska också bättra mig, lovar.)
    Kram

Kommentera

