Three Things

Vi är mitt uppe i flytten nu, därmed är jag inte vidare snabb med kommentarer just nu. I nya lägenheten vet jag inte heller hur länge det kommer att ta med Internet, men håll ut!❤

© rhulth.wordpress.com

{View from the Window – Trieste}
Min fina moster har tagit denna underbara bild från hennes lägenhet i Italien, jag köpte en ram senast jag var på Ikea och tänkte att denna kommer att bli jättefin uppsatt på väggen. Det finns sådana otroliga detaljer i bilden också, så att det känns som att man kommer att hitta en ny liten detalj varje gång man tittar på den.

{Aztec inspired watch – Topshop}
Fick denna underbara klocka av E när jag fyllde år i mars, har nog inte visat den och jag är totalt kär i den. Jag har fått en liten crush på Aztecmönstrat just nu.

{My new obsession – White Collar}
En TV-serie som jag först fått upp ögonen för nu, White Collar, det är min nya obession när jag kommer hem trött från jobbet eller dödar tid en ledig dag när det är regnigt! En helt underbar FBI-serie. Och Matt Bomer är ju inte hemsk att titta på. Tiffani Thiessen, som ni kanske känner igen från Beverly Hills 90210 är med och till en början så kände jag att nej, jag gillar henne inte (mest för hennes roll i gamla Bevvan) men nu känns det bättre. Och underbara Willie Garson som ni säkert känner igen från SATC! Kan det bli bättre?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Bio/Film/TV, Fashion, Foton, Konst, Privat, Three Things och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

