Treat

Självklart ska min första lediga sommarlovsdag börja med regn, det har verkligen regnat non-stop idag! Men solskenet kom ändå på ett sätt, träffade nämligen superfina L och vi var och fikade, sedan blev det en lite onödigt lång promenad i det iskalla vädret, men det var ändå okej. Tack fina du.
Sedan, även om jag inte vill ta ut någon seger i förskott riktigt, så är jag ändå väldigt glad över att jag har klarat av det här året bättre än vad jag hade vågat hoppats på när jag började förra hösten. Därmed tänkte jag att jag skulle få skämma bort mig själv lite. Så jag köpte ett par jättecoola (enligt mig) shorts på H&M och sedan tre nagellack på Gina Tricot (3 för 99 kr).

© rhulth.wordpress.com
Med pantrar på, var det inte häftigt, vad tycker ni?
© rhulth.wordpress.com
Ljusrosa och rosa-metallic, inte illa, huh? N, som inspirerade mig!
© rhulth.wordpress.com
Hoppas att ni får en underbar fredagskväll! 

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Mode/Kläder, Privat, Smink/Nagellack och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Treat

  1. Anna Terneborg skriver:

    Riktigt tjusiga naglar! Gillar ringen med🙂

    Köpte nagellack jag med idag, ett svart och ett ”mattande”.. Ett lack man penslar på över sin färg och som gör att det blir matt🙂 Riktigt snyggt! Hoppas allt är bra med dig?! Kram

  2. malin-helena skriver:

    Aaah, sommarlov nu alltså! Härligt.😉
    Ska du vara ledig hela sommaren eller har du något vikariejobb?
    Och det är klart du ska skämma bort dig lite när du klarat av hela långa läsåret! Gör du helt rätt i.🙂

    Det är bara bra med mig.🙂 Är ju inne på min 3dje ”deffdag” nu, känns väldigt bra faktiskt. Inte sugen på någon skit utan bara 100% pepp! Men jag äter ju väldigt god mat, så det är ju toppen. ^^

    Hur är det med dig då? Jag har faktiskt varit dålig på att följa alla bloggisar nu det sista. *skämmes på mig*😛

    Kram!

  3. Ping: Challenge |

Kommentera

