#esc2012

Nu sitter jag och väntar på att röstningen ska komma igång, känner mig så grymt trött. Men det har varit en underbart härlig dag måste jag säga, jag ska skriva mer om det imorgon, jag lovar. Har till och med bilder att bjuda på, men nu är jag mest trött.
Vad tycker ni om Eurovision Song Contest 2012? Kollar ni?
Själv tycker jag om vissa bidrag: Italien, Danmark och Sverige. Sedan var Tyskland och Irland helt okej och de Ryska gummorna var väldigt söta, det kommer man inte ifrån enligt mig. Loreen är ju ändå en favorit, hennes bidrag var som vanligt helt underbart enligt mig.

Har under kvällen självklart haft Twitter, eller snarare min Twitter-feed, som kompis under denna sändning, underbart roligt som vanligt!

Vilka favoriter har ni?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till #esc2012

  1. Malin skriver:

    Kolla mina favoriter i bloggen, jag gissade rätt bra måste jag säga😉 Men Sverige var helt klart min favorit och jag trodde verkligen att hon skulle vinna, något jag inte brukar göra när det gäller Sverige annars. Men hon var så överlägset bäst och jag är såååå nöjd att hon vann! Grymt😀

Kommentera

