We are the tide

Idag känns det inte som att jag har mycket att skriva, har varit mycket plugg och en hel del stressande, men känner att jag har börjat lugna ned mig lite. Förhoppningsvis så kommer jag att få lite bättre sömn ikväll också, har varit jobbigt med det ett par dagar nu.
Hatar pollen också, var och varannan stund så kliar det som satan i något av ögonen (men oftast inte i båda samtidigt, tack och lov!) så att jag måste ta sådana där starka droppar, ögat svullnar och vitan blir rödaktig, yay…
Har gått igenom en del ekonomi med E ikväll också, känns rätt så bra, bättre än väntat.
Har en del nyheter att dela med mig av, men det blir senare efter sista tentan.

Tänkte bjuda på ett godnatt-låt av Blind Pilot som jag gillar, gillar speciellt det i början.


Blind Pilot –We are the tide
Kram på er

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Musik, Privat, University, YouTube och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

