Läsa, läsa, läsa.

Ja, vad kan jag ha gjort idag, kan ni gissa?
Yes, läst! Har nu läst ut boken för denna vecka, den var rätt jobbig att ta sig igenom och jag blir alltid lite förvirrad när jag frågar mig själv ifall jag har försått. Det återstår att se imorgon, då jag ska sammanfatta boken i mitt PM, men jag tror nog att det går bra. Sedan väntar det tredje seminariet på tisdag och därefter är det nog dags att försöka börja skriva lite på tentafrågan. Det känns som att det är så mycket som ska hinnas med.
Måste hinna läsa ut ytterligare en bok innan kursen är slut (31:a), måste sammanfatta två böcker, gå på två seminarium och en förläsning. Nu på lördag är det meningen att jag och kusiner ska träffa farmor och så ska jag hinna besvara två breda tentafrågor innan kursen är slut.
Hur ska jag hinna?!
 Hur har er dag varit?
Det finns egentligen roligare saker som jag skulle vilja skriva, lite filmrecension, lite åsiktsinlägg…men det får vänta ytterligare ett tag. Så länge så får ni stå ut med sådana här tråk-inlägg.
Godnatt!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Privat, University och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

