Mini-firande

I dag träffade jag mamma igen och det var ju ett tag sedan nu, eftersom hon och pappa varit i USA. Vi hade en jättetrevlig lunch och åt limekyckling på ett Vietnamesiskt ställe, väldigt gott. Det var trevligt att träffas igen och jag fick ett litet mini-firande eftersom hon hade tagit med sig presenter från USA, väldigt fint alltihop! Ett par vita converse, de är ju billigare i USA och de jag har är väldigt, väldigt trasiga! Sedan fick jag två väskor, två Berekely-tröjor och en låda kylskåpspoesi.
Så dagen har varit jättebra, nu är jag dock supertrött. Det har varit en hel del pluggande under eftermiddagen och kvällen, så nu känner jag mig helt färdig. Beklagar att bloggningen inte har varit av vidare hög kvalitet på senaste, men det kommer nog. Jag måste bara få sova lite mer ordentligt, har haft lite skumma drömmar, ibland bara snurrat runt, dock så var natten till i dag okej, så det kommer nog att lösa sig. Imorgon är det ingen föreläsning i alla fall, så ska lägga mig nu och kanske ta sovmorgon till nio eller något sådant, innan dagen blir fylld av pluggande.

Hoppas att er vecka har varit bra!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Privat, University och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Mini-firande

  1. neli skriver:

    hej fina du! ursäkta för sent svar, men jag är verkligen segare än segast på att ta tag i långa kommentarer haha. skjuter alltid upp dem!
    åh mitt älskade HV… dem gick ut sen =( blev inget guld! så himla tråkigt, men that’s life… nu blir det mer mode i bloggen iaf haha. aaaw så himla gullig är du! du är minst lika fin tjej =)
    jo tack, det är bara bra här… fredag och helg idag ju =) kan inte bli bättre! ååh så avis att du bor i sthlm och kommer ha nära till sephora… ÄLSKAR ju den affären! får hoppas att dem öppnar i gbg snart också hihi =) annars, allt bra med dig? hoppas det =)
    kramen

  2. Hej! Förlåt att jag har varit så dålig på att kommentera det sista. Jag är ombord på båten nu och har inte inte mycket fritid. Det kommer bli bättre sen! Jätte glad att du tcker det ska bli kul att läsa om min efterlängtade Tokyo resa!

    Ha en jätte bra helg nu! Kram

  3. Thessan skriver:

    hej där, hoppas allt är bra å att du har en fin helg. Vill bara säga att jag har startat en ny amistävling på bloggen som du mer än gärna får vara med i, vinnarna i den förra tävlingen kommer att presenteras under helgen =)

  4. Lissie skriver:

    Låter fint med mini-firande🙂 Grattis i efterskott!
    Säger som de ovan, ledsen att jag inte skrivit något på länge. Jag är överlag dålig på att svara på kommentarer, har ingen riktig ursäkt, annat än att tiden inte alltid räcker till, möjligtvis. Hur är det med dig? Hur går skolan? Utifrån bloggen så verkar det som du har det bra? Hoppas det iallafall!
    Stor kram!

  5. Sassäh skriver:

    sv: tihi ^^ allting är bara bra, hur är det själv?😉 KRAM

  6. sofia skriver:

    Ja, men visst va/är det hihi:) jorå det är bra med mig själv?:) Tack så mycket=) kramar

  7. Presenter säger man ju aldrig nej till🙂
    Kul att träffa dom igen, åker dom dit ofta?

  8. neli skriver:

    älskar abbey lee! hon får alltid till så grymt snygga bilder och ja håret är riktigt nice!
    haha det är ingen fara! det är alltid kul med lite längre kommentarer.. lite jobbigt att svara på dem bara då man skjuter upp dem oftast haha.

    aaw tack snälla du.. jag blir alltid så glad av dina kommentarer =) så gullig är du! tycker bilden blev lite fail med vinden i håret där HAHA. blåste rätt mycket! ajdå, låter inte alls kul med förkylning =( stackare! hoppas du blir frisk snart… känner att min hals börjar bli lite jobbig också.. hoppas inte jag går på nån förkylning! ja jag är ledig under påsken… så det känns superskönt =) själv då? får du nån ledighet?
    kramar

  9. Anna Terneborg skriver:

    Åh, vad härligt! Låter som en finfin middag🙂 Jag fick också vita converse av mina föräldrar då de var i USA förrförra året🙂

    Svar: Tack så mycket! (a)
    Jag gillade premiären, har alltid tyckt om det och så även denna gång. Mina favoriter än så länge är Anton Hysén (som är såå snygg) och Pernilla Wahlgren. Du kanske kan se det på webben eller kolla på nästa veckas avsnitt, om du vill se det alltså😉 So You Think You Can Dance är kul att kolla på, men det har aldrig varit något jag följt riktigt.

    Min helg har varit bra än så länge, tack! Kom hem från stan för en liten stund sedan där jag var med min mamma och lillasyster, himla mysigt. Fick med mig lite småsaker hem. Hur har din helg varit såhär långt? Massa kramar

Kommentera

