All the rowboats


Idag har det mest blivit pluggande, skrev färdigt ett PM inför morgondagens seminarium, jag hoppas att det kommer att gå bra, första för denna kurs och det är alltid lite nervöst, nu är det engelska som gäller och jag hoppas att det går bra. Men det verkar vara en bra grupp och föreläsaren som vi har är jättesnäll, så det är nog ingen fara.
Det kommer däremot att bli en lång dag, efter seminarium och en föreläsning så blir det barnvaktning hos en av kusinerna, hon måste iväg på kvällen och hennes sambo är iväg på något annat i ett par timmar, så ska natta dem och vara där tills M kommer hem igen. Men det blir mysigt, får ta med mig lite saker att läsa bara.
På onsdag är det arbetsmarknadsdag som gäller på eftermiddagen, så efter föreläsningen blir det möte tills sent på eftermiddagen, ja det kommer att vara fullt upp denna vecka!
Mina föräldrar har kommit hem nu också, de kom idag, så ska få mitt schema att gå ihop med deras också. Ska bli trevligt att träffa dem hur som!
Nej, nu blir det sängen, tänkte bjuda på en låt och återigen be om ursäkt för att jag inte har tagit tag i kommentarer! Men det kommer, lovar.
Hoppas att ni fått en bra start på veckan!
Regina Spektor – All the rowboats

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Musik, Privat, University och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till All the rowboats

  1. Thessan skriver:

    Hoppas du har en solig å fin helg

  2. Thessan skriver:

    dag menade jag såklart=)

  3. adaramagazine skriver:

    Åh bra låt!!🙂

    – Ja visst är det en smart sida🙂 Kul att bli tipsad om nya platser. Det är bara bra med mig! hur är det själv?❤

Kommentera

