Bicycle

Idag har det verkligen känts som vår! Även om solen inte sken riktigt lika starkt efter lunch, så var det riktigt varmt och skönt ute, dessutom har jag varit riktigt produktiv idag, har hunnit:
1.  Har hunnit läsa igenom två stycken artiklar om Kinship (en av den var grymt jobbig/tung).
2.  Har kollat ett LOST-avsnitt
3. Gjort lunch till mig själv och E
4. Tränat
5. Duschat
6. Cyklat
7. Gjort middag tillsammans med E

Jag tycker att det har gått riktigt bra faktiskt och är nöjd. Det känns verkligen som vår när man har varit ute på årets första cykeltur! Det var så härligt och varmt ute, inga kalla vindar, ingenting. Blev supergod kyckling- och baconsallad till middag också med god machésallad, ruccola, avocado, snack-paprika och coctailtomater! Mums.

Hur har er dag varit?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Privat, Träning och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Bicycle

  1. johanna skriver:

    Åh, jag önskar jag kunde cykla! sån tur har vi dock inte i sundsvall riktigt än.. men det kommer nog! inte långt ifrån🙂

    min dag var trevlig. hade en halvdag skola och har sedan vilat lite, plockat lite här hemma och nu ska jag mysa med min pojkvän som kommer hem från gävle ikv!

    Sv: Jaså! vad tycker du om skins? Vilken säsong ser du?🙂 det känns verkligen äkta! men man känner mindre ångest över sitt eget liv, för det kan inte vara lika illa som deras på något vis.. om du förstår vad jag menar!

    jag har faktiskt mitt allra sista fysikprov nästa vecka! och sjukdomen börjar så smått att dö ut den med, som tur är!

    hur är det med dig? ledsen att jag inte svarat men jag glömde helt enkelt bort det!

  2. Anna Terneborg skriver:

    Tjusig cykel på bilden🙂
    Svar: Okej, jag har aldrig varit på landsbyggden där. Får nog se till att besöka den, jag är lite utav varje – gillar båda stadslivet och lite mer på landet. Bodde på landet i tio år innan jag flyttade hit till min lägenhet, älskade det😀

    Det är samma skapare bakom Alias och Lost faktiskt, ifall du inte visste det😉 Hoppas du gillar den då! Min bror och syster är också fan av serien🙂

    Ha en fin kväll nu! Kram

  3. anna skriver:

    de är nju bättre än inget :D!

    hm ja ska göra te och se på biggest loser sj då?

    åh lost avsnitten va längesedan man såg :O eöller ja sluta se på dom efter typ säsong två😛

  4. Thessan skriver:

    min kväll har varit bra, har jobbat sedan kl 13 till 21 men vi hade det lugnt å bra fast nu ska det bli skönt att få sova😉

  5. sofia skriver:

    Jo de är rätt kul att jobba med barn älskar barn men vill inte jobba på dagis egentligen men detta är de som passas mig best just nu liksom.sen kan jag söka vidare=) har också jobbar på dagis förut i ca 4-5 år… tröttnade dock efter ett tag…

    Idag ska jag till skolan första dagen.. sen ska jag till pojkvännen sen softa resten av kvällen=)

    Själv då?

  6. Anna Terneborg skriver:

    Svar: Misstänkte det, ja. Men det hade mycket riktigt varit häftigt om det var det🙂

    Ja, man har ju sett på filmer lite hur det kan se ut just på landsbyggden. Så vore jättekul att få se det på nära håll! Vill dessutom till Skottland och se hur det är där, det verkar vara fantastiskt!

    Ja, han är bra J.J. Abrams som skapat serierna🙂

    Planer för fredagen och helgen? Kram

  7. Grattis, grattis grattis på födelsedagen fina du! Hoppas du kommer få en underbar dag, perfekt att fylla på en fredag ju😀 Har ni något planerat du och E?
    Vilken fin cykel, underbar färg på den ju😀

    Ja visst är macaroons så goda, håller med om att de med smörkräm är godast och det är synd att några inte gör på mjölkfritt i några iaf. De med sylt är ju helt ok men som du säger inte alls lika goda. Du får kika förbi och bara njuta av Pariskänslan i butiken sen när de öppnat!🙂

    Du verkar också vara en toppentjej som det är otroligt kul att ha kontakt med, men vi håller det öppet så länge. Annars ses vi ju när jag kommit hem och bor där som sagt😀
    Nu ska jag springa till bussen för att åka till jobbet, blir kortvecka och kommer hem på söndag! Ha en toppenhelg och hoppas våren håller i sig!
    Stor kram!

  8. Vilken härlig rosa cyckel! Låter som en härlig vår dag! Idag är jag ledig ska eventellt ta mig till Tur- mässan idag med en kompis och i eftermiddag blir det (om solen tittar fram en öl på någon uteservering i stan med David för han är också ledig idag)

  9. Vivi skriver:

    Ja må hon leeeva JA MÅ HON LEEEEEVA JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅÅR !!!😀
    Hipp hipp hurra för Rinki idag !!
    Hoppas du får en helt fantastisk födelsedag!
    Kram!

  10. Thessan skriver:

    ja det var jätteskönt att det var så lugnt, händer inte så ofta tyvärr. Idag har jag en ledig dag, eller ja, jag är ledig hela helgen nu så nu har jag tagit mig ledigt för denna vecka. Ska städa lite, luncha med en kompis å sedan virka lite på nästa projekt. Har du några roliga planer för helgen? kram

  11. Olessia skriver:

    häärligt😀 jodåå det rullar på här.

  12. Vivi skriver:

    Oh vad mysigt att cykla, måste fixa till min, just nu har den punka på både däcken😛
    Tror det nästan får bli en ny cykel när man har råd !😉
    Hoppas ni haft en skönt helg, HAR en skönt helg!
    Här nere är det fortfarande dimma och kallt!😦 Trist!
    Kramar!

Kommentera

