Happy

Det är fredag!
Väldigt skönt, även om dagen bara har susat förbi, så har det varit skönt att få andas ut lite i alla fall efter hemtenta-inlämningen igår. Jag ber om ursäkt för att mitt bloggande inte har varit så roligt eller speciellt på senaste, men det har bara varit så himla mycket att göra.

Men jag ska dra igång lite till helgen, jag saknar att blogga mer meningsfullt och verkligen ta del av era underbara kommentarer, men jag får se det positivt att jag verkligen pluggar ordentligt.

Hur spenderar ni den här fredagskvällen? Här blir det lite mys och kanske en film. Har hört från mina föräldrar som nu är i USA, jag är väldigt avis men jag har i och för sig redan varit i Berkeley, min far är där på konferens och 2005 så följde jag med honom dit när han hade konferens det året. Men det är väldans fint där, så jag hoppas på att få åka tillbaka någon gång.

Kram på er!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Privat, University och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Happy

Kommentera

