Väldigt nervös…

Lite sådär sista-minuten panik, eller nja panik är väl kanske att ta i, men nervositet!
Jag bestämde ju mig för att skriva denna hemtenta på engelska, eftersom att kursen var på engelska samt att det är bra att öva sig.

Tänkte jag.

Nu känner jag dock att jag är nervös och jag vill ju inte ha längre betyg för att min engelska kanske inte är väldigt akademisk. Åh, vad har jag gett mig in på?

Nej, men positiva tankar. Nu ska jag läsa igenom allting en gång till, sedan blir det sängen!

Godnatt!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Privat, University och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Väldigt nervös…

  1. Vivi skriver:

    Hejhej!
    Hoppas allt går bra, men det gör det säkert ! Oroa dig inte för mycket för saker du inte kan påverka just nu😉
    Kram

Kommentera

