The only way is Up!

Idag har jag haft en väldigt mysig dag, lunchade tilllsammans med min mamma, det är alltid jättetrevligt att göra, det känns som att vi lyckas prata om så mycket! Vi åt goda sallader till lunch och båda hittade lite shopping fynd, mamma hittade en supersnygg och fräsch trenchcoat på Mango till sig själv och sedan fick jag en skjorta och ett par strumpor från H&M, jättegulligt! Fick dessutom mina födelsedagspresenter, självklart ska jag inte öppna dem i förväg, men fick dem levererade till mig idag eftersom de åker till USA snart.
På vägen hem lyckades jag fila lite på tentan också, kändes helt okej, men är inte helt nöjd ska fixa det sista imorgon hade jag tänkt.
Hur har er tisdag varit?
Jag vet att bloggningen inte blir sådär intressant direkt, nu när det är tentaperiod, men kommer att skriva ett riktigt ordentligt inlägg efter tentan, jag lovar!
Bjuder på en härlig låt med fin musikvideo så länge.
Up – James Morrison ft. Jessie J

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Mat/Bakelser, Musik, Privat, University och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till The only way is Up!

  1. Låter som ni fick en jättemysig dag du och din mamma! Perfekt att fira lite av din födelsedag innan de åker till USA, behöver ju faktiskt inte vara något jättestort firande även om det är skoj. Ja jag har aldrig heller gillat stora firanden då jag inte gillar att vara i centrum men det kanske hade sett annorlunda ut om man gillat det från början haha. Jag är precis som du att jag vill vara en bra värdinna och se till att alla är så nöjda som möjligt, kanske där för jag blir så nervös också för firanden. Att man vill ha det så bra men inte riktigt vet hur man ska nå dit🙂

    Nej jag förstod att du inte riktigt menade så men finns så många som är av den meningen. Tycker det är helt ok att tjejer och killar ska få leka med samma saker vare sig det är bilar eller dockor. Men debatten börjar gå till sån överdrift att det inte längre känns ok att vara typisk tjej eller typisk kille, menar inte att du är av den åsikten🙂

    Ja det var skönt att få komma iväg och jobba lite. Få träffa härliga kollegor, tjäna lite pengar och bara äta sova jobba utan att behöva tänka så mycket haha. Det är ju så perfekt att man får maten serverad vid bestämda tider hihi😛 Nu i helgen som var fick var jag i hotellet vilket innebär att vi städar och bäddar hytter samt putsar och dammsuger hela båten invändigt🙂 Är ganska slitsamt att göra det 6.30-21 med ett par timmars rast emellan men är ganska kul🙂

    Hoppas du haft en toppenhelg! Kramar

  2. Emelie skriver:

    Gillade videon också!🙂

    Sv: Jag använder det ett par gånger i veckan så håret får lite extra intensivvård🙂 Jag färgar håret rätt ofta så då är det skitbra att ta extra hand om det när det är slitage!🙂

    Det var mina kusiner som var hos oss över lördagen från småland och då är det alltid lite extra roligt! hihi. Gjorde du något speciellt i helgen? Kramis

Kommentera

