#mel2012…Oops!

Sitter med TV:en på, bevakar Twitter och specfikt #mel2012-taggarna.
Oops.
Brukar ju tala om att jag inte är vidare intresserad och det är jag inte egentligen, men ändå sitter man här och tänker att, ”ja, men det kanske blir bättre den här gången” — fast ja, det blir ju sällan det.

Än så länge så har Perelli sjungit, rätt tråkigt enligt mig och så såg hon rätt Botoxad ut och ”klänningen”, ja som något taget ur Victoria’s Secret Fashion Show. Hon sjunger om hur hon var en girl, om hon nu är en kvinna nu istället, så ja…kändes klänningen inte superbra. Men visst, hon har väl en rätt okej kropp.
Och Opa-låten, väldigt tråkig!

Dynazty som sjunger nu, gillar jag verkligen! Jag som har varit svag för sådan här rock länge, gillar verkligen det här! Och så slipper man Dead By Aprils growlande. Det här är det lite Hammerfall över. Go guys! 

Följer ni melodifestivalen ikväll?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Bio/Film/TV, Musik och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till #mel2012…Oops!

  1. Anna Terneborg skriver:

    Gillade Charlotte. Och Dynazty med!🙂

    Svar: Kom t o m upp tidigare än 11, ställde klockan på 10 och åkte sedan till stan och mötte upp resten av familjen. Mysigt! Vad har du haft för dig idag?

    Låter härligt. Tänkte köra på skinnjacka idag, men skippade det i sista sekund. Vet inte varför, vädret var ju underbart!🙂

    Ha en fortsatt fin kväll! Kram

  2. november skriver:

    Perelli tycker jag inte var bra alls. och kan hålla med om det där med klänningen. sj tycker jag den såg konstig ut, den skulle antagligen se sexig ut men vid midjan tycker jag bara att den såg weird ut. O.o Alex Algmark tycker jag borde gått vidare, hans låt påminner mig om Håkan Hellström.^^

  3. november skriver:

    svar: helgen har varit helt okey hittils, har lov nu så hinner träffa kompisar och så. en kompis var hemma hos mig idag och vi kollade på film, så det känns bra ändå. Hur mår du då?😮 ja, jag kollar på mello då jag har tid. ^^

  4. Josefin skriver:

    sv: Jag är trött på all denna backstabbing. Jag trodde jag hade äkta människor runt omkring mig, men oj så fel man kan ha..😦

    Kram

  5. camilla skriver:

    haha charloette var tyyp bäst enligt mig:P ooo älskade hennes klänning hihi^^ vad tyckte du? Nu håller jag på loreen iaf😀

    ÅÅ tack för din omtanke🙂❤ dock är bilden tagen förra sommaren så nu väger jag X antal kg mer haha:P

    har du några roliga söndagsplaner?
    Kraaam vännen🙂

  6. LORISSA LOVEBOMB skriver:

    sv: ja, han finns inte kvar längre, han som var alkis. Han dog i fyllecellen, lääääänge sedan. Och du förstår, det är ju inget dömande för mig, att folk som dricker, jag brukade ju också göra det. Men det faktumet gör att de här 40 dagarna känns extra viktiga liksom🙂

    Men idag är det vårväder!! Här också. Jag tror inte på det där med 15 april, jag vägrar. Våren kommer du och aftonbladet ljuger som vanligt😉

    Jag hejade på Axel. Dynazty tyckte jag var bra halva låten, men sedan sjöng han bara falskt och då blev jag trött. Och så Lisa förstås, som är från Umeå. Man bara måste vara solidarisk liksom ^^

  7. Ska titta på reprisen nu. Missade ju allt igår. Ska bli spännande. Det var lite vänner som var hemma på middagen. Det blev en lyckad kväll i allafall trots min envetna förkylning! Hoppas din helg har varit bra!

  8. Paparazzibecka skriver:

    sv: Modette är toppen, jag stortrivs och alla är trevliga.
    Finest Awards var ganska ytligt men det var ändå nice at träffa massa spännande folk.
    Hoppas allt är bra med dig. KRAM

  9. olessia skriver:

    nopp jag följer inte melodifestivalen:P hoppas du annars haft en bra helg sötis

  10. Jag såg på Melodifestivalen!🙂 Rätt gick vidare men ingen som var jättebra ändå tycker jag ..

    sv: tack söta du!😀 Hoppas också att våren kommer tidigare, det vore så härligt!
    Nice! Jag har inga planer i dag, ska bara koppla av med mitt klassiska minispa, haha🙂 Själv?

  11. Hej! Det var faktiskt med Ving vi åkte med på den här resan.
    Flyg med mellanlandning i Amsterdam. Vi bodde på Hilton Curacao.Det var en paketresa med Ving 10 dagar.

    Nu har jag tittat på Melodifestivalen Lisa Miskowski var ju helt fantastisk tycker jag!

  12. LORISSA LOVEBOMB skriver:

    sv: jag tror det var så jag resonerade: att han hade så kul. Hans pepp smittades över på mig liksom😀

    ja ack, det dröjer länge för oss umebor. Men vårigt kan det ju vara ändå ^^

  13. Anna Terneborg skriver:

    Svar: Ja, jag gillade också Lisa igår. Hon är ju en fantastisk sångerska, och så vacker!

    Jag hade en finfin dag, ja. Alltid lika mysigt att träffas hela familjen. Kul att du med får göra det snart🙂

    Idag invigde jag faktiskt sinnjackan min, får se ifall den åker på något mer under veckan. Men nu är den använd iaf😉

    Ha en fin kväll!

  14. Vivi skriver:

    Vi hade TVn på i bakgrunden och nog föll jag mest för Lisas låt, jag gillar verkligen henne!
    Riktigt härlig röst & sound.
    Annars har jag knappt sett årets melodifestival, det har varit så mycket annat.

    Nej Mästerkatten är helt fristående, det är ju självklart hans karaktär, men Shrek är inte alls med.
    Mitt tips är att vänta tills den kommer på DVD.😉

    Oh förresten… boken ”En dag” är faktiskt riktigt bra, lite seg i mitetn kanske , men helt klart läsvärd!
    Kram!

Kommentera

