Dan före dan…

Det har känts väldigt bra de senaste dagarna, det har varit väldigt intensiva pluggdagar för min del, men så nu ikväll så är det klart att det känns läskigt, jobbigt…och jag skulle bara vilja stänga av min hjärna, alternativt snabbspola fram tiden ett tag, eller kunna se in i framtiden.

Den här kursen vill jag verkligen bara lägga bakom mig just nu, den är tung och det är så mycket. Dock är det inte så att den är ointressant, vissa saker är väldigt intressanta, men det känns lite som att man inte har tid att uppskatta det, nu är allting bara stressigt.

Imorgon smäller det alltså, tentadags.
Läskigt.

Jag hatar salstentor, jag har verkligen fobi för dem.
Håll tummarna för mig. Jag känner att jag är rädd för att allting ska fall ut ur huvudet på mig…

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i University och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Dan före dan…

  1. Jenny skriver:

    Det här klarar du finfint!!😀 *håller tummarna*

  2. Tessie skriver:

    Jag håller verkligen tummarna för dig, inte för att du behöver de, men för att du ska känna lite extra stöd i rädslan.. YOU GO GIRL!!🙂

    Sv: Det var verkligen skönt att få komma bort några dagar, jag behövde det. Jag saknar dom redan nu men kommer att åka upp igen i mars, början på mars och då kommer J att följa med mig.

    Naglarna vart jag super nöjd med🙂

    Ja, vi fick ihop en slant till vår vän🙂 Det känns viktigt och bra🙂

    Hoppas allt är bra med dig!?..
    Kramar

  3. Gabriella skriver:

    Jag ville bara säga hej och att jag håller tummarna hårt för dig imorgon!
    Salstentor är ingen höjdare, jag gillar dem inte heller.
    Jag är säker på att du pluggat allt du kunnat o önskar det bästa för dig!
    Kram

  4. Anna Katana skriver:

    Hoppas det går superduper bra på tentan!

    Förlåt för extremt sent svar, men har verkligen inte haft tid att sitta vid bloggen, tråkigt nog.

    Tack för kommentaren om bilden på mig (:

    Allt bra med dig annars? Förutom tentastess.
    Kram

  5. november skriver:

    vad är det för tenta?😮

    Lycka till iaf!<33

Kommentera

