Study, study, study

Idag satt jag tillsammans med H och M och pluggade hemma hos M, det var väldigt mysigt, men ändå (vilket jag är förvånad över) så kändes det lättare att sitta på caféet i stan och plugga. Lär kanske bli en sväng dit imorgon också, sista chansen innan tentan i princip.
Det blev dock inte en riktigt lika lång dag idag, vi började vid halv elva och så slutade vi vid halv fem. Men vi har ändå varit produktiva och väldigt bra! Så jag är stolt över oss. Ikväll har jag, tillsammans med en del av E’s släkt firat honom då han fyller år imorgon. Jag är lite ledsen för att jag inte kommer att kunna lägga krut på hans dag imorgon, men jag ska fixa till det fint på onsdag och sedan är det klart att jag ska sjunga och sådant imorgon bitti.
Förlåt för att jag är så tråkig, men lovar att blogga och svara bättre efter tentan!
Snart är det alla hjärtans dag också, vad tycker ni om det?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i University och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Study, study, study

  1. Bella skriver:

    Kommer ett väldigt sent svar här på din kommentar.. Det som har hänt är att min mormor som jag hade en väldigt nära relation med har gått bort. Jag vet inte vad det är med mig om jag har hamnat i chock eller är känslokall för jag vet inte hur jag känner. Jag har inte brutit ihop som jag trodde jag skulle men det kan också bero på att det känns som jag hamnat i en dröm, att allt bara är overkligt. Begravningen är den 2mars så får se om verkligheten hinner ikapp mig då.

    Åh jag behöver också plugga, skulle vara skönt om man hade någon att plugga med. Känns som man får lite mer go då! Det är så drygt att ta sig igenom komvux när allt jag vill är att plugga på universitetet nu. Längtar nå galet efter de kurserna. Kommer vara helt uppslukad av alla böcker och all fakta!🙂

    Alla hjärtans dag är en supermysig dag tycker jag även om jag nog alltid varit singel så tycker jag att det är en dag då vi kan visa alla de vi älskar och bryr oss om lite extra kärlek!🙂
    Hur ser du på alla hjärtans dag då?

  2. Anna Terneborg skriver:

    Fullt förståeligt! Hoppas tentaskrivandet går bra, håller mina tummar. Och tår!😉
    Kram

  3. vivi skriver:

    Tittar in och ville bara säga att jag itne får dina kommentarer om du nu skriver dem, bara så du vet eftersom du undrade sist…
    Hoppas allt går bra med pluggandet !
    Lycka till!!

  4. Hoppas det går bra med tentan! Tycker det ska bli rätt mysigt med alla hjärtans dag🙂

    – Tycker också mer om David Hellenius! Men filmen var överraskande bra😀
    Ja kexchokladen var sjukt god .. vill ha mer! haha
    Kram

Kommentera

