My window through which nothing hides

Källa
Melissa Etheridge: Breathe
På grund av mycket plugg och förberedelse inför tenta, så blir bloggandet idag inte vidare stort eller mycket, lovar att svara på kommentarer inom snar framtid!❤ Ni är underbara, alla ni som stöttar mig och läser min blogg!
Idag har jag i alla fall fått en liten paus i pluggandet, då jag åt lunch tillsammans med min kära mor! Det var otroligt trevligt och vi har alltid väldigt mycket att prata om. Mycket kärlek.
Bjuder på låten som jag lyssnar på:

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Musik, Privat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till My window through which nothing hides

  1. SV: tufft. jag är jättestressad nu😦 känner mig inte kry. Få panikångest och mår inte alls bra:/

Kommentera

