Some fun facts

Jag har ju recap-at mitt 2011, men inte bloggens. Så tänkte att jag kunde dela med mig lite av faktan, som ni, mina kära läsare, har hjälpt till med.
Under 2011 hade jag totalt 8,100 besökare. En tunnelbana i NYC kan transportera 1,200 personer. Bara för lite perspektiv.

Jag skrev 181 inlägg, vilket innebär att min blogg nu totalt (sedan början) innehåller 220 stycken inlägg.

Den 16 februari 2011 hade jag flest besökare: 116 stycken! Det var det här inlägget.

Besökare fann min blogg, via: publishme.se; facebook.com; bloglovin.com samt twitter.com

Mina besökare kom från olika delar av världen också.
Nordamerika: 96,9% från USA och 3,1% från Kanada
Sydamerika: 50% från Brasilien, 25%  Colombia och 25%  Argentina
Europa: 94,5% från Sverige, 2,6% Island, 0,7% Finland, 0,6% Norge och 0,5% UK
Afrika: 100% från Elfenbenskusten
Asien: 37,5% från Indonesien, 25% Hong Kong, 12,5% Pakistan, 12,5% Malaysia och 12,5% Indien
Oceanien: 100% från Australien
och nu till det som har med mina underbara läsare att göra, de som har kommenterat mest.
1. Jasmine:  123 kommentarer
2. Sandra: 108 kommentarer
3. Lisa: 92 kommentarer
4. Eleonore: 68 kommentarer
5. Tessie: 59 kommentarer

Ett stort tack till er och till alla andra, ni gör mig så himla glad!

De fem inläggen som genererade flest besökare:
1. Fashion – 116 besökare samt 32 kommentarer!
2. The Girl With The Dragon Tattoo
3. Norge
4. Gillar du rosa, gillar du balett?
5. More Compassion, Please! 
Tack till WordPress och alla ni som läst och fortfarande läser! Love you❤.

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Privat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Some fun facts

  1. TheNamesSid skriver:

    cool

  2. Heh… jag är inte bakis och brukar inte bli det heller, dricker aldrig så mycket men dagen efter nyår var jag väl det en aning kanske men annars aldrig🙂

    Jag tänkte köra en frågestund när jag har kommit dit och så passar på de frågorna till dess:)

    KRAM
    Emma – http://emjo.blogg.se

  3. Josefin skriver:

    sv: Oj, jag kollar på så otroligt många serier. Några av de jag kolla just nu är till exempel: Pretty little liars, The vampire diaries, Suburgatory, The secret circle, True blood… listan är verkligen lång. Men jisses jag tröttnar aldrig. Till exempel One tree hill har jag kollat om och om igen och det är fortfarande lika bra, haha🙂

    Vad kollar du själv då?

    Kram

  4. neli skriver:

    meeen heej =D shit det var ett tag sedan haha. jo tack, det är bara fint här.. hur är det själv? hoppas bra =) kramen

  5. Josefin skriver:

    sv: åååh jag veet! Can’t wait!!😀 Exakt, jisses. Det var verkligen trovärdigt.

    Vad har du för planer för dagen då?

    Kram

  6. Nehe haha.. jag mår bättre idag, tror att det var att vi sov konstigt eller något. Jag har en 90säng och det blir rätt trångt när man sover två.🙂

    Jag ska förmodligen träffa några vänner. Dudå?🙂
    KRAM
    Emma – http://emjo.blogg.se

  7. Josefin skriver:

    sv: Jamen exakt. Jag har många gånger tänkt att de kanske tar det lite för långt nu med en nionde säsong. Men jag kan ändå inte sluta se fram emot att få se hur det går för Brooke och Julian med tvillingarna! Hoppas på en riktigt bra säsong!

    Själv ska jag sticka iväg till vasa än en gång och fira en kompis.🙂

    Kram

  8. Eleonore skriver:

    Vilken rolig samanfattning av året, kul att du fått så många läsare under året! Det går framåt. Roligt också att jag fick vara med bland så fina tjejer😀

    Jag är också en chipsgalning, kommer i perioder det där. Ibland är det popcorn som gäller och ibland chips. Skulle också kunna leva på det ibland känns det som men inte det bästa😛

    Ja vi får ta en fika bara du och jag också någon gång, kan nog blir trevligt värre! Vet ju att du är en trevlig och social tjej så det kan ju inte bli dålig haha😀 Sen kan man ju göra något annat med alla tjejerna också när Jasmine är uppe i Sthlm med! Vore som sagt kul att träffa er alla.

    Ja visst förstår jag att det är jätteviktigt att äta bra och kroppen säger ju verkligen till att nu är det dags gör nytt matintag. Vilken är skönt det, går ju inte att hoppa över en måltid längre som man kunde göra förr. Men som sagt jobbigt att konstant äta som det känns nu, känns inte som jag gör annat ibland haha😛
    Jo det var planerat, slutade med p-piller strax innan i juni och i oktober blev jag gravid så gick ju fort ändå med tanke på att det tar ett tag innan hormonerna går helt ur kroppen🙂 Så det är så kul så!
    Kramar

  9. Ja, jag vill också ha en stor säng.. haha. Längtar verkligen tills dagen då jag får köpa en😀

    Vad jobbigt, hatar att plugga..
    KRAM
    Emma – http://emjo.blogg.se

  10. anniepiie skriver:

    Åhh vilket intressant inlägg!🙂 Själv har jag skrivit 1838 inlägg sedan start. Helt sjukt ju!! Måste läsa inlägget där du hade flest besökare!!! SV: Oj, jo jag gillar oxå när det är hett och det blir det ju en stund iaf!🙂 Jaa precis, är lite starkt när man besöker butiken. Själv brukar jag köpa massor med bubbelbitar som blir bubblor i badkaret och luktar underbart gott. Kan rekomendera creamy candy som doftar godis och french kiss som doftar lavendel!🙂 Jag menar de, himla omställning så man blir ju lite trött om kvällarna… Hoppas att du har en bra helg!🙂 Kram

  11. This Is Olessia skriver:

    jag äääälskaaar wordpress =)))

    åh håller du på att utbildar dig nu eller vill du det? Isåfall vad😀

  12. november skriver:

    svar: vad gör man om man jobbar som en socialantropolog?😮

  13. neli skriver:

    haha bra gissat😉 du får se nästa vecka va det är för något som jag beställt hihi.
    åh men tack snälla du… tröjan är en favorit faktiskt =) den är från kappahl! haha ja det är inne på lindex faktiskt… önskar man hade en sån stor spegel hemma haha.

    härligt att det är bra med dig tjejen… jo tack, min jul och nyår var bara bra hihi =) hoppas du också hade bra jul och nyår =)
    kramen

  14. november skriver:

    svar: jag har inte kommit så längt som du, jag går fortfarande första året i gymnasiet.:/

    Jahaa, okey. Det låter som ett bra jobb, och roligt också. Det är bra att du väljer ett jobb som bidrar till en bättre värld!❤

  15. Jasmine skriver:

    Oh, jag ligger i topp! Jag känner mig hedrad.🙂

    Roligt inlägg du har publicerat.

    Svar: Var jag lika speciell och inspirerande i verklogheten som du tycker att jag är i bloggvärlden? Jag har ju faktiskt bara människa, jag också.🙂

    Kramar❤

Kommentera

