Happy New Year!

Gott nytt år!
Happy New Year!
Buon Anno! 

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Happy New Year!

  1. Tessie skriver:

    Gott nytt år till dig med tjejen! Jag hoppas du hade det super mysigt och bra!🙂 Det hade jag..

    Sv:
    Ögonskuggorna använde jag nu till nyår, gjorde lite guldigare stil så att säga och det satt bra på mig!🙂
    Skorna är sköna!: )

    Du bor i stockholm!? har ja missat de!?…😮

    kramar

  2. anniepiie skriver:

    Härligt med ett nytt år!😀 SV: Nää, jag har inte sett den serien, har hört att hon ska spela bra i den iaf!🙂 Jaa, jag blev helt kär i dom skorna!! Joda, kvällen var bara bra! Och idag har jag ju börjat på jysk igen, känns skönt att vara i vardagen igen faktiskt!🙂 hihi Kram

Kommentera

