23:59

Såhär nära inpå så tycker jag faktiskt att man får skriva God Jul!
Idag så har jag packat och åkt över med alltihop till mina föräldrar, det var kul att komma hit; men det känns inte riktigt lika hemma längre. Men det är riktigt mysigt här, det var också roligt att få träffa min lillebror eftersom det inte är så ofta som vi ses. Han har fått se mitt röda hår nu också och han verkade tycka att det såg bra ut. Sedan har vi ätit middag tillsammans, mammas pesto, hur gott som helst! Sedan var det dags att klä granen, något som jag, mamma och min lillebror brukar göra tillsammans kvällen innan julafton. Resultatet ser ni här ovan, det är ingen jättebra bild; den är tagen med mobilkameran när det var mörkt i rummet, jag ska ta en bättre imorgon.

Min kväll har sedan ägnats åt att slå in alla klappar, vilket har gått bra, men jag har inte varit riktigt lika ambitiös med inslagningen i år, men det ha varit rätt så stora, klumpiga och något otympliga paket. Min födelsedagspresent till min farmor blev rätt fint inslagen dock.

Hur har er kväll varit? 

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Privat och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 23:59

  1. Josefin skriver:

    sv: Det blev en massa julsånger, som Betlehems stjärna och sådana🙂

    God Jul på dej nu! Hoppas du får en jätte bra dag!🙂

    Kram

  2. Tessie skriver:

    Verkligen God Jul till dig med tjejen, hoppas din julafton har vart tok mys, de har min!😀

    Sv:
    Det känns toppen bra att vara här i Hälsingeskogarna och få träffa familj och nära! Det kan jag verkligen skriva under på!🙂
    Till J köpte jag en kofta, svårt att förklara men ja! Han får den här i mellan dagarna eller runt nyår, får se när vi kan ses så att säga!! Har du fått nå fina jullisar!?

    Hoppas iaf du har de toppen!
    Kramar

  3. Tack, vilken färg använder du?🙂

    Jag har firat tillsammans med min släkt. Du med? Hoppas iallafall att du har haft en bra dag.
    GOD JUL BTW!🙂

    Kram,
    Emma – http://emjo.blogg.se

Kommentera

