Dag 09 – Bloggfavoriter

Bloggfavoriter.
Här i bloggosfären finns det ju otroligt många bloggar och jag läser vissa hit och dit, annars måste jag nästan läsa; annars blir det abstinensbesvär. Självklart är det också roligt att snubbla över någon blogg som tilltalar en för stunden, för precis som när det gäller musik och filmer kan mina favoriter variera beroende på vad jag är in the mood för så att säga. Men jag ska försöka luska fram ett par bra bloggar som ni jättegärna får kika in på själva. Jag tänker inte rangordna dem.

Lisa Bjärbo, har alltid varit en av mina stora favoritbloggerskor. Hon bloggar med en humor och en självironi som är uppiggande och hon kan verkligen få en tråkig, grå dag till parken att bli världens historia på bloggen; sådant gillar vi. Grymt mycket!

Colorelle, om ni gillar konceptet modebloggar tycker jag absolut att ni ska titta in på Colorelle’s blogg. Jag tycker att den känns fräsch och nytänkande och inte följer precis, exakt samma mönster som de flesta andra modebloggar som jag har hittat. Hon har sin egen härliga smak, det gillar jag.

Oj, jag sitter här och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har länkat till de flesta av mina favoriter här till höger på bloggen. Jag lovar däremot att hålla er uppdaterade om jag snubblar över ett par andra. Av uppenbara skäl så tänker jag inte länka vidare till mina (mest frekventa) läsare, då känns det som att det kanske blir någon favorisering och det vill jag inte. Jag gillar er alla, det lovar jag!

Hur har er dag varit och vad har ni för bloggfavoriter?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Bloggen och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Dag 09 – Bloggfavoriter

  1. Jasmine skriver:

    Att läsa blogggar (och skriva själv) ger mig väldigt mycket. Det är så roligt att få ta del av andras perspektiv, få nya insikter och utvecklas som människa. att blogga är något jag mer än gärna ägnar stor del av mitt liv till.

    Kramar

Kommentera

