Pollen?

Jag har sett på vårdguiden att Al och Hassel redan har satt igång pollensäsongen för i år. Det är inga höga halter (än) men Hassel och Björk är jag känslig mot. Jag vet inte om det är dessa låga halter som ligger bakom min snuva och huvudvärken som kom nu under kvällen.
Jag hoppas i alla fall att det inte är sjukdom och sådant på gång, om inte annat så ska jag banne mig ta mig igenom de åtta timmar jag jobbar i helgen. Jag hinner inte vara sjuk!
Bjuder på en bra låt såhär på kvällskvisten:
Sara Bareilles Uncharted

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Musik och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Pollen?

  1. Lisa skriver:

    Det skulle kunna vara så; även om det inte är höga halter reagerar man på sådant man är allergisk mot.

    sv. Jag vet faktiskt inte vad det är för blomma, men jag tror inte att det är Lejongap… Jag kan faktiskt ta och kolla upp det, om du vill🙂

    Det är hemskt, det du fick gå igenom, men förhoppningsvis kan din berättelse få andra att öppna ögonen och inse att det är så många personer blir behandlade. Man ska inte bara se mobbning som någonting hemskt och tråkigt; man ska se det som någonting verkligt och som någonting man måste hjälpas åt att ta tag i (om man tycker att någonting är hemskt drar man lätt sig tillbaka och tror att det inte är något som kommer hända en själv).

    Puss&Kram!

Kommentera

