Födelsedagsfest!


Är precis hemkommen från F’s födelsedagsfest som han hade tillsammans med M. Det var en jättetrevlig kväll och precis som senaste festen F hade så stod jag och pratade en hel del med K, hon är verkligen så himla fin! Det var musik, lite dans (ja, kanske inte om man skulle fråga min pappa) och sedan var det även goda bengaliska piroger som F’s familj hade fixat.

Så himla härlig kväll och F verkade gilla armbanden som han fick av mig och E, han hade faktiskt specifikt önskat sig armband. D kom även på festen, det tyckte jag var jätteroligt; han brukar annars inte dyka upp på sådana här tillställningar. Lite stolt blev jag!

Träffade trevligt folk och gamla klasskompisar.

Hur har er kväll varit?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Privat och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Födelsedagsfest!

  1. Eleonore skriver:

    Hej vännen! Det var längesen jag kikade in här nu! Hoppas allt är bra med dig🙂
    Vilken underbar kalasbild, det ser ju jättefint och smarrigt ut! Var det från din kompis kalas? Det är så kul att fira nära vänner med massa god mat och fika😀
    Kramar!

  2. Marcus Å skriver:

    Hejsan! Hur är det med dig? Har inte hört någonting från dig på ett tag tänkte bara kolla så att allt är bra med dig…
    Kram

  3. Tessie skriver:

    Härligt med lite födelsedagsfirande, man blir så glad när man får samlas och äta gott tillsammans, och gratta någon, sjunga och dansa!🙂 Låter riktigt härlitg må ja säga!🙂

    stora kramar!

  4. Tessie skriver:

    Sv: Ja du gjorde helt rätt i att åka i väg och vara social!🙂
    Min helg har vart helt okej, du ser ett inlägg lite längre ner om du vill läsa om den kanske!?..

    Ja din lista kanske jag lånar, eller så gör jag somd u gjorde och gör en egen!🙂 Rolig idé.
    Kramar

  5. Jasmine skriver:

    Du har alltid så fina bilder i dina inlägg. >.<

    Svar: Jag vet hur det är. Jag har en lista med över tio inlägg, som jag kan skriva. Men där finns ingen inspiration. Jag hoppas att den snart återvänder…

    Kram❤

Kommentera

