29 days to go


Jag tjuvstartade ju lite med min 30-lista igår, men tänkte nu att jag nog skulle göra som första gången, göra en fullständig lista först och posta den; innan jag börjar skriva. Hade varit svårt att bara hitta på ämnen att skriva om hela tiden, därför har jag tagit hjälp och inspiration från andra bloggars 30-listor. Såhär ser listan ut denna gång och vissa saker kan ha samma rubrik som under den förra 30-listan, anledningen är antingen för att det finns olika saker att skriva om eller att det är något som ändras kontinuerligt; såsom bloggfavoriter.
 

Dag 01 – Hur hittar du dina bloggidéer?
Dag 02 – Bästa TV-serien
Dag 03 – En bild av något som får mig att bli glad
Dag 04 – Min favoritresa
Dag 05 – Min förebild
Dag 06 – Tre saker du inte vet om mig
Dag 07 – Det här språket vill jag tala flytande
Dag 08 – En YouTube-video
Dag 09 – Bloggfavoriter
Dag 10 – Någon jag aldrig kommer att släppa taget om
Dag 11 – En sång som matchar min sinnesstämning
Dag 12 – 10 saker jag vill göra innan jag dör
Dag 13 – Min favoritbok
Dag 14 – Ett citat
Dag 15 – Tatueringar
Dag 16 – En musikvideo
Dag 17 – Ett ögonblick
Dag 18 – Något eller Någon du är stolt över
Dag 19 – Har du någonsin haft en återkommande dröm?
Dag 20 – En artist
Dag 21 – En hobby
Dag 22 – Min favoritfilm
Dag 23 – En person som alltid gör mig glad
Dag 24 – Min favoritmat
Dag 25 – Barndomsminne
Dag 26 – Min musiksmak
Dag 27 – Det här ville jag bli när jag var liten
Dag 28 – Min favoritbutik
Dag 29 – Min skolgång
Dag 30 – Ett ord

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Bloggen, Privat och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till 29 days to go

  1. Marcus Å skriver:

    Jo, tack det är bra med mig också. Är bara roligt att du ska vara med på min blogg så jag är bara väldigt glad över att du vill vara med. Intervjun som jag gjorde är publicerad nu men finns tyvärr inte på internet.

    Händer idag då?
    Kram

  2. Tessie skriver:

    Rolig lista, jag började på med en lista för ett tag sedan, men jag kom av mig kanske borde fortsätta på den hehe… de är 30 dagar det med.. eller så kanske jag lånar din lista, den är lite roligare!?..🙂

    Sv:
    Tack så mycket!🙂
    Min dag var mycket mysig och trevlig🙂
    Kram

Kommentera

