Friday?


Egentligen lite synd att jag kom på det här med bloggningen så sent (vilket händer då och då), vilket bidrar till att mina inlägg inte blir de djupaste eller mest intellektuella på jorden; men det är smällar ni får ta då och då. Just nu känner jag mig bara trött och det känns inte alls som fredag, vilket blir den enda nackdelen med jobbet; jag saknar fredagskänslan. Men det är ändå superkul med jobbet, så jag ska inte klaga. Imorgon ska jag även bli firad av L och F, det ska bli riktigt mysigt, jag hoppas bara att jag inte kommer att vara alltför slut efter morgondagens jobbande med de små. Jag jobbar i alla fall med J och det är alltid trevligt!

Idag har jag varit duktig och tränat för tredje gången den här veckan, dock blev det inget super-duper-pass, men det kändes bra. Därefter hade jag en jättemysig lunch tillsammans med min pappa medan det snöstormade ute, tänk att det redan hunnit bli sådant aprilväder trots att det inte har blivit april ännu.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Tänkte också dela med mig av en låt som jag har haft i huvudet under större delen av dagen.
Hey Monday – Candles

Och för er som har Spotify så hittar ni en version här: Hey Monday – Candles

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Jobb, Musik, Privat, Träning och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

