Lycklig


Idag känns som en väldigt bra dag!
Solen skiner och nu under förmiddagen så fick jag ett MMS från min kära kusin och bilden var på hennes dotter som föddes i natt! Gud så glad och lycklig jag blev, det här känns som en riktigt bra dag. Nu har jag 10 stycken kusinbarn och jag tror att jag har räknat rätt och inte glömt någon.

Träningsvärken som jag visste skulle komma, kom! Wow, det känns verkligen efter träningspasset igår, det blev ju mest styrka och inte lika mycket kondition som jag hoppades på, så idag ska jag nog försöka träna lite kondition, vi får se hur det går med det. Det var lätt att komma iväg igår, eftersom jag tog sällskap med E när han skulle till skolan, men jag kanske får ut mig själv i alla fall. Tror nog att det blir löpning på gymmet, när jag ska komma igång med löpning så känns det bättre där än ute i naturen; även om det är att föredra. Jag ger upp lättare om jag ska ge mig ut själv, står jag på ett gym där alla andra är duktiga och vissa tittar (eller det är ju det man inbillar sig i alla fall, att vissa iakttar en) så motiverar mig sig att springa på bra.

Ha en underbar tisdag!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Privat, Träning och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lycklig

  1. Sandra skriver:

    Det är verkligen på tiden att våren visar sig, vilket väder det är idag. Jag älskar det. Så man glömmer att det snöade förra veckan.

    Och vilket trevligt mms att få🙂 Sånt blir man glad i själen av, bebisar är lycka.

    SVAR: Tack tack🙂 Ja nu tar vi nya tag och jobbar inför kvalet. Jeppe tyckte det var riktigt jobbigt igår, han fick beskedet om sin skada precis innan de åkte upp till Göteborg och han var knäckt😦 Han älskar klubben så för honom att sitta vid sidan och inte kunna göra något var otroligt tungt, det syntes redan INNAN matchen och sen tappade han ju humöret totalt. Flera gånger hoppade han ur stolen och glömde att han inte kunde stödja på benet och höll på att trilla.. Han är målvakten, med 16 år i IFK bakom sig. Och så jobbar han med marknadsföringen (min chef) så han brinner verkligen för det så han var jätteledsen och deprimerad att han inte kan vara med nu när det gäller.

    Jo det var verkligen trevligt att vi fick lite tid att ladda upp på Avenyn där, och träffa Rebecca för middag. Haha ja det var bara så kul just då, hon satt helt glad och jag var i princip nära att slå i kapp med Jeppe.

    Man skulle absolut behöva lite socialkompetens som läkare, det är ju faktiskt himla viktigt tycker jag.

    Killar är ofta lite enklare på ett sätt. Tjejer är ofta elaka mot varandra på ett helt annat sätt tycker jag. Killar är lite mer ytliga ja, tjejer är mer på djupet och RIKTIGT jäkla taskiga liksom.

    Nej jag hatar det absolut itne, jag trivs och jag tycker inte man ska stressa kärlek liksom. Det komemr när det kommer🙂 Aw tack det hoppas jag, de var glada igår att vi var där och hejade på dem. Och jag försöker få lite glädje o energi till dem. Det hoppas jag, för det är mitt mål! Tycker folk i allmänhet behöver piggas upp lite🙂 Jag är alltid den som är glad till ALLA liksom folk i kassor.. eller vem som helst, alla blir gladare av positiv energi och ett leende!

    Puss & Kram

Kommentera

