Not convinced

Ikväll var jag och E ute på bio, det var ett tag sedan och det kändes skönt att få komma ut. Imorgon lördag är första helgen i mars som jag är ledig, så fick njuta av kvällen med gott samvete. Dessutom blev detta en jättebra tajming eftersom E skrev sin sista tenta (för den här gången) igår.

Vi var i valet och kvalet, skulle vi se Black Swan eller Winter’s Bone? Det blev den sistnämnda och jag kan inte säga att jag blev så förälskad och/eller wow:ad. Däremot gjorde ju Jennifer Lawrence en otrolig insats, det tänker jag inte förneka. Men jag tänkte skriva en recension imorgon istället, just nu är jag nämligen så hipp att jag bloggar på pendeln, via mobilen! Det ni.

Hur har er fredagskväll varit?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Bio/Film/TV och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Not convinced

  1. LIENE skriver:

    sv: Ja, jag gillade filmen ändå:) jättemycket!
    Typ alla modeller nu för tiden är för smala:( men jag har sett smalare, alltså kanske inte smalare men de ser smalare ut för de har smalare höftben. De är liksom helt som pinnar och då blir det riktigt överdrivet:(

Kommentera

