Hold My Heart

Idag har jag varit och jobbat, gick rätt bra att komma upp imorse ändå; trots att det blev rätt så sent igår. Det gick jättebra också, däremot var det en ovanligt hektisk söndag; men det är roligt när det händer mycket och barnen är hur fina som helst!

Men nu är jag väldigt trött, så förlåt för att bloggningen denna helg inte har varit så himla bra eller inspirerande. Men jag tänkte i alla fall dela med mig av en väldigt bra låt: Hold My Heart av Sara Bareilles, hon har en helt underbar röst och jag gillar verkligen hennes nyaste skiva Kaleidoscope Heart.

Jag har gjort en liten ändring här på bloggen ocskå, till höger kan ni nu se mina olika kateogrier här i bloggen, så ifall ni är intresserade av ett visst ämne så går det lättare för er att navigera; enjoy!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

