Intervju och middag nr. 2


Mitt inlägg publicerades aldrig igår, jag vet inte varför…här är i alla fall söndagens inlägg:
Idag (söndag) har jag  jobbat och det har gått jättebra, lite mer hektiskt i receptionen idag, men det var ingen direkt fara tror jag, A verkade jätteförstående och jag gillar henne mer och mer.

Sedan åt jag och E lunch tillsammans och sedan var det dags för mig att börja med intervjun för mars-nummret av FFIAs tidning, denna gång har tidningen fokus på SN-barn; som står för Special Needs. Familjen jag skulle intervjua har en son som föddes med gomspalt, det var en jätteintressant intervju och jag lärde mig en hel del på köpet. Imorgon ska jag ta och skriva ihop alltihopa, men nu väntar middag nummer två hos E’s pappa, det ska bli trevligt.

Vad ska ni göra under kvällen?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Jobb, Privat och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

