Laura Izibor

Har inte lagt upp någon musik här på länge och eftersom jag fortfarande är sjuk och inte riktigt känner att jag orkar skriva något vidare intellektuellt; så tänkte jag att jag skulle presentera sångerskan Laura Izibor för er, hon är helt otrolig! Endast 23 år gammal har hon en otroligt stark och unik röst, hon är från Irland och slog igenom ordentligt då hon fick en roll i ungdomsserien One Tree Hill.

Låten ovan heter: Can’t be love och för er som har spotify så är detta länken till låten.

Godnatt!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Musik och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Laura Izibor

  1. Lissie skriver:

    Jag håller verkligen med om det du skrev om Kissie nedan, hon gör mig så förbannad att jag har svårt att lägga band på mig. Någon borde stoppa hennes blogg, men det blir ju lite svårt med tanke på yttrandefriheten. Men åh, jag tror hon gör så mkt skada runt om i landet…

    Fin låt också!

    Förresten, jag fick ingen länk till din andra/gamla blogg. Det vore kul!
    Kramkram

Kommentera

