Kort

Idag blir det ett väldigt kort inlägg; har jobbat idag och första dagen i receptionen gick bra. Däremot har jag blivit smått sjuk nu, så får jobba på att bli frisk.

Har lite feber och lite ont i halsen, men ska dricka lite te nu och sen sova.

Hur har er helg varit?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Jobb och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kort

  1. Tessie skriver:

    Jag tittar in och önskar dig en fortsatt trevlig helg! Hoppas att det känns bättre i halsen!🙂 kramar

  2. mia skriver:

    Vad jobbigt, hoppas du blir frisk snart! Krya på dig

    sv: Åh okej, hoppas att mötet gick bra!
    Ja det har du rätt i, det kanske ser annorlunda ut men jag som barn hade ändå varit ganska ”sur” på mina föräldrar som hade givit mig ett sådant namn. Jag hade inte allt varit bekväm med det.

    Igårkväll var jag på bio med pojkvännen!🙂 Vad gjorde du själv? kram

  3. Paparazzibecka skriver:

    Sv: eftersom det är annat vatten i kranarna i Polen..😛
    Hoppas min hy blir bättre nu när jag kommit hem! -kom ikväll.

    Har stressat så mycket idag så jag fick sjukt ont i magen. Ska ta något att äta och se om det hjälper nu.🙂

  4. Tessie skriver:

    Sv:
    Tack för din fina kommentar, blir så glad när du kommenterar. Långa och härliga inlägg, de gillar jag. Funderade just vart du hade tagit vägen någonstans, jag hoppas att du mår bättre nu!?
    Du behöver absolut inte känna någon press över mailet så du vet!

    Ja, jag håller nog fast vid ”sagorna” eller vad man nu vill kalla dom. Som du säger en del tror på gud andra tror på änglar och demoner eller ja det övernaturliga, jag är 1 av dom!🙂 Så att tro lite på sagor faller mig naturligt!

    Kram

Kommentera

