These shoes are made for walking

De här skorna har jag lagt beslag på, jag såg dem på DinSko och kunde inte låta bli! Jag vet att det var lite väl optimistiskt av mig att tänka att våren säkert var här nu bara för att det har varit varmare på senare; idag när jag vaknade upp snöade det. Men när våren väl kommer hit, så kommer jag absolut att använda dessa flitigt. Jag hade egentligen tänkt vänta med att köpa sådana, men när de här satt så fint och dessutom fanns i min storlek 35 (det är inte ofta jag hittar det hur som helst och verkligen inte såhär billigt). Jag är verkligen överlycklig för att DinSko har börjat lansera 35:or, så nu kanske även jag kan hitta bra och fina skor. Det var ytterligare anledningen till att jag bestämde mig för att slå till nu, just 35:or brukar butiker inte ta in så många av, så de ryker snabbt!

Vad tycker ni, gjorde jag ett bra köp?

De fanns i en rosa nyans också, men de verkade ha lägst 36, så det fick bli svart. Tror nog att jag känner mig mest bekväm i svart också, just för att man kan mixa med färgglada kläder istället. De kostade 349, så inte så vidare dyra heller.

Måste bestämma mig ifall jag vill hålla kvar i dem då jag har öppet köp i 14 dagar, men visst är de keepers? De kanske inte nödvändigtvis går ihop med rubriken på detta inlägg, they may not be made for walking, at least not long walks…men de är grymt snygga!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Mode/Kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till These shoes are made for walking

  1. Lisa skriver:

    Jag tycker att det var ett riktigt bra köp, men samtidigt är jag kanske inte den rätta personen att ställa frågan till då jag är väldigt partisk (när det gäller skor finns det enbart bra köp, och det var det som gjorde att jag spenderade över 1 000 kronor på skor under fyra månader).

    sv. Det är just responsen jag fått som motiverat mig, men det finns de som tycker att mina inlägg är tråkiga och många väljer att inte kommentera dem. Men om man skriver ner varför man tycker som man gör undviker man lätt taskiga kommentarer; jag har bara fått en handfull av dem, och en av dem var inte ens riktat till mig.
    Samtidigt får du inte glömma bort att du redan skrivit den typen av inlägg, och det inlägget är ett av de bästa jag läst (det var när du skrev om kärlek och sex). Det var djupt, du tog upp egna erfarenheter… Det modet du nämnde att jag har, det har du också!🙂

    Jag kan känna igen mig med att vara osäker på stranden. Som jag skrev känner jag mig fortfarande osäker när jag är där. Det kan verkligen vara svårt för mig att vistas på stranden, och det krävs en del för att kunna visa mig stolt. Jag gillar faktiskt att se det hela som en ”tyst protest” och den tanken får mig att känna mig något bättre ^^

    Puss&Kram!

  2. Anniepie skriver:

    Åhh du är ju precis som jag, har oxå storlek 35 vilket är ganska surt för att det är svårt att hitta snygga skor!😛 men härligt att din sko har lanserat i den str nu iaf efter sisådär 100 år!😛 haha Alltid bra köp om man hittar skor i str 35 enligt mig!😉 Och de var väldigt coola! SV: Jag älskar oxå låten, så himla stark och gripande igentligen… En viktig låt helt enkelt som alla borde ta sig en titt på!😉 hihi Jaa verkligen!!! Att sprida glädje vänskap och kärlek omkring sig gör andra glada och man blir glad av att se glada människor liksom!🙂 Tack snälla! ♥ Jag trivs väldigt bra redan så hoppas att det ska fortsätta så! Ha en underbar kväll nu!🙂 Kramis

  3. Sandra skriver:

    Ett mycket bra köp i mina ögon. Fina fina fina!!

    Svar: Haha TACK för det svaret, hade ingen aning kom bara på idag att det var ett udda ord🙂

    De var jättefina. Jag blev suuuuugen!

    Åh vad roligt, alltid kul att göra någon annan glad. Man ska vara glad, positiv och sprida glädje ju🙂

    Det är ju hur bra som helst. Alltid kul att minnas ”gammalt” ju.

    Det är tråkigt men det är samtidigt upp till dem om de vill lägga sin tid och energi på sådant. Tack tack🙂 Jag får väl stå ut med att vara jobbets lilla ”slampa”. Huvudsaken är att jag vet att det inte stämmer.

    Min dag har varit kanon, din?
    PUSS & KRAM

  4. Ruth Frida Marie skriver:

    Sv: Hehehehe den skulle ju vara där, rispuffen, det var bara vi som inte hade en blekaste om vad det kunde vara. Erica sa att den var god iallafall och det är ju bra. Vet jag tills nästa gång om jag får en sådan på Pause.

    Oj, då förstår jag absolut. Nä, jag är väl musikalisk, men underbarn, det vet jag inte.

    Åh min dag har varit superduperbra! Jag går en veckas jobbutbildning för mitt första jobb som börjar på måndag. Det är hur kul som helst och idag var dag två. Ser fram emot att få börja! Skrev just ett litet inlägg om det också om du orkar läsa allt hehehe.
    Kram

  5. Marcus Å skriver:

    Du gjorde ett väldigt bra köp tycker jag. Dock kanske du inte ska använda de skorna nu när snön fortfarande ligger kvar men i vår kommer de vara perfekt. Så det är bara låta dom stå i skåpet och vänta…

    Du har helt rätt med det där. Krävs så lite egentligen för att vi ska bli glad ute på offentliga platser. Tänk bara på att hålla upp dörren för någon, bjuda på ett leende eller något annat. Kan betyda mycket!

    Min helg var också väldigt trevlig. Umgicks med min familj och tränade. Hur ser veckan ut då?
    Kram

  6. Eleonore skriver:

    Åh vilka snygga, absolut ett bra köp till våren tycker jag! Keepers helt klart! Kan ju ha dem en skön kväll med vännerna när du inte behöver gå så långt och bara sitter och har det trevligt😀

    Tack snälla för dina ord om mitt inlägg om cupcakes! Va roligt att du tyckte det var bra skrivet🙂 Försöker få det så lättläst och intressant som möjligt, har märkt att läsarna gärna hoppar över längre och tunga texter. Iaf hos mig så man får anpassa sig lite🙂

    Absolut, jag håller tummarna för dig att du snart hittar något! Jag söker lite allt möjligt inom serviceyrken. Allt från butik till reception till café. Sitter nu inför en intervju med Stena Line för vår och sommarjobb🙂
    Kramar!

  7. Paparazzibecka skriver:

    sv. yää. sounds great.

    Lycka till med jobbsökandet.

    Nu har jag suttit och kollat igenom alla albumen från när jag var liten. Så kul med ett gott skratt från urgamla bilder, haha.

Kommentera

