Frosting

Bara för att jag lovade så kommer här ett par bilder på mina Red Velvet Cupcakes med frosting på, dessvärre blev det inte så elegant som jag hade hoppats på. Men, men…
 


Där har ni dem, vad tycks?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Mat/Bakelser och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Frosting

  1. Lisa skriver:

    Jag tyckte att det såg väldigt elegant ut🙂

    sv. Du kommer säkert våga göra det någon dag; det tog väldigt lång tid för mig att kunna göra det, men det hände flera gånger att mina känslor byggdes upp och när jag inte fick något utlopp för det skrev jag.
    Det känns så surrealistiskt på något sätt att du ser upp till mig, framför allt när jag ser upp till dig. Du är faktiskt en av mina största inspirationer, om jag ska vara ärlig🙂

    Puss&Kram!

  2. Eleonore skriver:

    Jag tycker din Red Velvetcupcake blev väldigt söt! Den smakade säkert jättegott också😀

    Va duktigt av dig att skicka mail och söka jobb! Det gäller verkligen att visa att man finns, de kommer ju tyvärr inte och knackar på dörren hemma vilket hade varit riktigt skönt hihi😀 Skönt att du kommit på några intervjuer iaf, man blir lite varm i kläderna. Hoppas du får jobb snart!

    Hoppas du får en bra kväll! kramar

  3. Anniepie skriver:

    Ahh desamma gäller dig!🙂 Blir alltid lika glad när jag får kommentarer ifrån dig!🙂 Javistt, första dagen har varit kanoners idag, fick göra massor med kul och har även tagit lite bilder som nu är upplagda!🙂 Mums, skickar du hit några sånadär sötsaker, här har vi inget sött och gott hemma??😉 hihi Trevlig kväll vännen! Kramis

  4. Paparazzibecka skriver:

    Sv: Ja, det är fett fin. Synd att TopShop inte finns i min lilla stad.

    Vi kom fram till en massa. Hade jag skrivit allt på bloggen hade det nog blivit överbelastning, haha. Men det är kul med diskussioner.

    Ja, försöker träffa annat folk och hålla mig borta från utnyttjare och skitsnackare. För det vinner man inget på om man umgås med de.

    Vad är det för mycket du har att göra då?
    KRAM

  5. Sandra skriver:

    Ser både goda och fina ut🙂

    Svar: Tack så jättemycket! Hon blev glad, hon var värd en hyllning dock. Åh vad gullig du är, DU verkar vara en härlig tjej du, alltid något snällt och fint att säga🙂

    Man kan verkligen bli riktigt irriterad när man inte kan komma på var man sett den skådisen innan. Haha jag har med pausat och hoppat på datorn för att kika upp det där!

    Det ska bli riktigt skönt att få se en match också😉 Kommer bli hur kul som helst, ska gå med ett gäng som jag jobbat med också. Blir lite som en avslutning för oss alla. Haha ja det har ju varit så ett par gånger faktiskt, att vi varit så inne i programmet när matchen går att om någon frågar mig hur matchen slutade efteråt så vet jag vilket lag som vann men kan för allt i världen inte säga vad resultatet blev till slut, för jag är så inne i det vi gör..

    Det är faktiskt rätt bra, nu har jag inte åkt tåg på länge heller för jag har hållit mig på hemmaplan. Annars är det kanon när man åker tåg/buss långa sträckor att man hinner läsa🙂 Oh vad roligt, det ska jag ta mig en kik på. Alltid kul med tips!

    Jo det är bara att ta det för vad det är. Tyvärr finns det alltid folk som inte har bättre saker för sig än att missförstå och sprida rykten. Nej jag tycker väl det är kul och jag kommer att stå för mina åsikter. Det har jag all rätt i världen till. Sen är det lite lågt att gå runt och snacka skit. Men det får stå för dem.

    Oh vad härligt, håller tummarna att jobbletandet går vägen och du får något bra jobb snart🙂

    Puss och Kram

  6. Ruth Frida Marie skriver:

    Tyckte det såg väldigt fint ut, bara bilderna som var lite sisådär. Men de ser nog riktigt fina ut i verkligheten.

    Sv: Min pojkvän sa att det var som någon slags rispuff, jag vet inte jag, lustig var den iallafall. Förvånade var vi när vi hittade den också.

    Vad tråkigt att du haft dåliga musiklärare, jag känner lite lika om min lärare i fiol, det var mycket på grund av henne som jag slutade. Det var inte roligt längre helt enkelt för att hon pressade så hårt.

    Jaa absolut. Förändring är jätteviktigt. Det behöver, som du säger, inte vara något stort. Det behöver inte ens vara något som andra märker. Att känna förändring till det bättre är underbart.
    Kram!

  7. Jasmine skriver:

    Jag tycker de ser fina ut.🙂

    Svar: Tack, roligt att du hittade en mening som tilltalade just dig.
    Ditt stöd när det gäller mitt skrivande är helt enormt. Alla dina fina ord lyfter verkligen upp mig som skribent och att du läser mina texter, gör att jag gärna delar med mig av fler.

    Jag funderar på att läsa böckerna också, men är rädd för att förstöra upplevelsen av att se serien på tv. Kanske läser jag böckerna, när jag har sett samtliga avsnitt på tv.

    Tack så mycket för boktipsen!

    Jag har inte heller ändrat några inställningar; jag har grundinställningarna.
    Att fastna är näst intill oundvikligt.

    Riktigt synd att du inte fick jobbet. Hoppas att du har styrkan att söka något annat – som förhoppningsvis inte kräver att du ska gå upp fyra på morgonen.

    Kram, Kram

Kommentera

