365


Varning för cheesy inlägg! 

Idag är det ett år sedan jag blev tillsammans med E och det känns faktiskt helt underbart! Jag trivs verkligen i den här relationen och vi har så pass mycket gemensamt; jag känner mig verkligen superglad över att jag har min älskade sambo. Jag hoppas på många fler år tillsammans!

Vi bestämde oss för att inte lägga ned så himla mycket pengar på att gå ut och allt det där som kanske annars är traditionellt(?). Istället köpte vi hem mat för att han skulle kunna laga mat åt mig, visst är det gulligt? (han lagar mat annars också, vi turas om). Ikväll ska han laga Asiatisk Barbecue med glasnudlar, mums säger jag bara. Själv står jag för desserten och hittills är jag supernöjd, jag älskar ju cupcakes, hade en liten period när jag bakade sådana var och varannan helg. Men nu är det nästan ett år sedan, så det kändes skönt att vara igång igen och dessa  tror jag blir en triumf! Jag har nämligen gjort red velvet cupcakes och de ser verkligen grymt coola ut! Jag tackar den underbart fina bloggen: heavenly cupcake.

Såhär ser de ut hittills, men det ska på frosting också:


Jag lovar att ta en bild sedan när de är klara, jag hoppas att de blir lika goda som de ser ut. De ser rätt romantiska ut, hoppas att E gillar dem också!

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Privat och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till 365

  1. Lisa skriver:

    Grattis till ett år!😀

    Puss&Kram!

  2. Sandra skriver:

    Åh grattis till er🙂 vad roligt! Och jag måste säga att jag gillar ert sätt att fira på också. Cupcakes är ju inte helt fel minsann.

    Svar: Åh tack så jättemycket!!🙂 Jag behövde lite tummar idag men det gick vägen, mycket tack vare Henke. Kan inte tacka honom nog, vilken duktig kille. Var lätt att jobba med honom.

    Nej jag förstår det, nu måste jag också se till att se den.

    Det är riktigt roligt och jag trivs så bra, har nog mycket att göra med de jag jobbar med också. De är verkligen härliga. Jag tror också jag är ganska delad, jag är ju rätt mycket tjej också men de säger att jag är mer som en kille till sättet och min tankeverksamhet!

    Kramisar

  3. LIENE skriver:

    Jag vill också göraa velvet cupcakes:D

    sv. nej, är pank just nu.

  4. Marcus Å skriver:

    Grattis till er. Är verkligen glad för er skull!

    JAg blir så glad över din kommentar som du skickade till mig. Kul att du gillar bilderna som jag har tagit, kämpar vidare med fler bilder.

    Det är helt sant, ingen är perfekt. Men ni verkar ha det bra du och E. Eller har jag helt fel? :O

    Jag kanske borde börja ge folk chansen att lära känna mig kanske? Men känns bara konstigt att typ ”ragga” via bloggen? Vet inte hur jag ska göra…

    Kram!

  5. Eleonore skriver:

    ÅH grattis på er 1 års dag! Det kommer absolut bli många år till för er. Har ni också känslan av att fortfarande vara nykära? Tycker det låter som ni firade på ett jättemysigt sätt, man måste inte gå ut och äta och göra något speciellt. Det är ju lika speciellt och mysigt med en god middag hemma också😀

    Ja precis vad jag kände med. Nu när det är vinter fortfarande behövs lite färgklickar för att få fart på våren och vårkänslorna. Tycker också att man kan känna att våren varit lite på väg även om det kommer fler bakslag innan den riktiga våren kommer😀 Man blir så mycket gladare av färg!

    Ja feedback är härligt att få, men även konstruktiv kritik kan vada nödvändigt ibland!
    Kramar

  6. Jasmine skriver:

    Första bilden är väldigt fin.🙂

    Grattis till 1 år tillsammans.
    Dina muffins ser riktigt goda ut – hoppas att det blev lika fina med glasyr på!

    Svar: Tack, va roligt att du tyckte så mycket om mitt utdrag om förälskelse. :
    Angående att tiden läker alla sår, måste jag säga att du skriver himla klokt om det. Bra, det ska du ha beröm för. Jag skrev svar på en kommentar, ett inlägg finns i min blogg – läs det gärna.

    Jag har inte upplevt något ”helt fantastiskt, som jag är ensam om”. Den kärleken jag upplevde tog bara väldigt hårt på mitt liv och jag försöker bearbeta det idag. Att du uppskattar att jag delar med mig av mina texter betyder mycket för mig. Min förhoppning är som tidigare nämnt att en dag publicera alla utdragen i någon form av roman…

    Klart att du ska tro på dig själv; du är ju en fantastiskt erfaren skribent!😀❤

    Kram

  7. Anna skriver:

    Hej *skäms lite för att det var så längesedan*!
    Stooort grattis till er! Och jag hoppas att allt är jättebra!

    Jag har varit väldigt ”off” med internet & bloggande senaste tiden men har haft dig i tankarna en del. Hur går arbetssökandet? Och life in general?
    Själv blev jag ingen Uppsalabo i vår, möjligtvis till hösten! Så för tillfället sitter jag här i mitt lilla Norrland & söker lite jobb/uppdrag.

    Kram

Kommentera

