Snörvel

Idag har jag snutit mig säkert ett par tusen gånger redan och jag ska snart bege mig av för ett möte med min arbetscoach, på schemat idag står ‘intervjuträning’, det känns lite läskigt även om M är helt underbar och hur snäll som helst. Vi får se hur intervjuträningen går när man snörvlar sig hela tiden, vi får väl hoppas att hon bortser från det. Jag funderade på ifall jag skulle ge henne en blomma, men jag vill inte att det ska se ut som en muta med tanke på att jag ska be henne skriva under ett par papper idag som ska inte till försäkringskassan, så jag tror att jag skippar det. Kanske ger henne något efter jul, som tack för att hon har varit så himla bra!
 

Sedan hade jag tänkt träna lite idag, men jag antar att det får ligga på is tills dess att jag mår lite bättre. Ska försöka få tag i lite julklappar idag också, men vi får se hur det går. Måste kunna gömma dem för E också, han är så nyfiken hela tiden, men jag ska nog kunna fixa det.

Nej, nu ska jag nog fixa till mig innan jag ska gå. Var i alla fall nere på Apoteket igår och köpte en ansiktskräm, så mitt ansikte kanske inte kommer att svida alltför mycket idag, vi kan ju i alla fall hoppas. Sedan ska jag nog spendera kvällen med att skriva lite, vad ska ni hitta på idag?

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt, Jobb. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Snörvel

  1. Paparazzibecka skriver:

    sv. ja det är najs. Hoppas de får in en massa pengar. (:

  2. Josefin skriver:

    sv: nää jag vet, det finns så himla mycket att välja på, man får ju nästan beslutsångest!

    Kram

Kommentera

