Ett första steg

Jag har sedan länge varit skeptisk och lite rädd för att ta det oanonyma steget ut i bloggosfären, men nu har jag gjort det. Tack till alla ni som trodde på mig och stöttade mig!
Jag står på vingliga ben än, men det ska nog gå bra.
För det första måste jag lära mig och förstå WordPress, har tidigare endast bloggat på blogg.se. Sedan är jag väl fortfarande lite rädd för att inte ha något vidare att komma med, många bloggar som jag följer är avancerade, använder akademiskt språk och känns viktiga…
Men, alla kan ju inte vara sådana heller. Jag är mig, så får det vara.
Hoppas att ni kommer att trivas!
-R

Om rhulth

En adopterad 28-åring med en masterexamen i socialantropologi, frilansreporter, samt en skriv- och läsfantast. Frilansar för Adoptionscentrum. Bor utanför Stockholm och kontaktas enklast via rinki.hulth@gmail.com
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett första steg

  1. Idun skriver:

    Åh kul med WP! Dom har jag ju nu oxå, lite roligare nu när man kan designa lite själv och sånt där, eller ja, jag kunde ju inte det tidigare på blogg.se men på WP så är det lite lättare😛

    Med oss är det bra, barnen är lite sjuka men det har ju ingen dött av 🙂
    Annars så snöar det här nere nu, mysigt!
    Jomen visst, du har ju inte träffat Jouleen än och Aura var det ju ett tag sen du såg om man säger så🙂
    Tyvärr har vi inte vägarna förbi sthlm ett bra tag framöver iaf.
    Hoppas du oxå mår bra!❤
    puss

Kommentera

