Dreams

Känns som att jag egentligen inte har vidare mycket att skriva om, det är mycket med studierna just nu som tar upp mycket tid och utöver det så är det väl inte vidare mycket som händer. What a life, huh?
Så ni får stå ut med ”idag-har-jag-gjort-det-här”-bloggning lite.
Har lyckats läsa en hel del i min bok som jag ska läsa ut tills på nästa tisdag, vilket känns bra och nu, ca. 50 sidor in så har jag börjat få lite flyt, det är inte en vidare enkel bok. Har också spenderat en hel del av kvällen själv eftersom E nyss kom hem, han har hjälpt sin brorsa med flytt. Har klarat mig bra, duschat och fixat naglarna lite, tjejkväll kan man väl säga.

Önskar dock att jag kunde åka iväg ett tag, till en strand som på bilden! Vila ut lite, känns som att dte är väldigt mycket hela tiden. Nåja, det är bara att bita ihop!

Imorgon blir det middag hemma hos mamma och pappa också, vilket blir trevligt!
Hur har er dag sett ut och har ni några speciella planer inför långhelgen? 
Om rhulth

En 25-årig juniorskribent/reporter, bloggare och socialantropologstuderande tjej!
Det här inlägget postades i Allmänt, Privat, University och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dreams

  1. Gabriella skriver:

    Ville bara titta in och se hur du har det!
    Jag känner så med dig, det är verkligen mycket nu dessa sista veckor innan terminens slut. Och trist men sant är det nog det enda man kan göra, att kämpa o hålla ut! Men vi ska fixa det bägge två! Peppar=)
    Grattis på namnsdagen i eftrskott, vad bra att du hade en fin dag!
    Hoppas du får en härlig middag hos dina föräldrar o får lite tid att njuta o slappna av!=)
    Kramar

  2. Anna Katana skriver:

    Härlig dröm. Hade gärna gjort dig sällskap vid den där stranden och vattnet kan jag säga. Underbart hade det varit.

    Skönt att du kommer framåt i boken du läser i alla fall.

    Har du varit ute på någon mer joggingtur sedan senast?

    Kramar

Kommentera

